bonaparte Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 når du slår den av henger den så også på et kors? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 trengte ikke en gang å lese artikkelen for å se at dette var en dårlig april spøk Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Kommentarene var langt mer underholdende enn artikkelen. Personlig hadde jeg vurdert å skaffe en, flashe den med en dårlig firmware slik at den hadde blitt bricket, filmet det og lagt ut på youtube.. Hadde sikkert blitt hengt Eller er det bare å vente tre dager på at den gjenoppstår? :!: Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Fin aprilspøk, men hvordan har det seg at mitt lille hjemsted har blitt blandet inn i dette? Eller vises artikkelen forskjellig, alt ettersom hvor du kobler deg opp fra? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Fin aprilspøk, men hvordan har det seg at mitt lille hjemsted har blitt blandet inn i dette? Eller vises artikkelen forskjellig, alt ettersom hvor du kobler deg opp fra? Frøvarp utenfor Namsos ja. Sikkert skribenten som er derfra eller noe sånt. :!: Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Fin aprilspøk, men hvordan har det seg at mitt lille hjemsted har blitt blandet inn i dette? Eller vises artikkelen forskjellig, alt ettersom hvor du kobler deg opp fra? Frøvarp utenfor Namsos ja. Sikkert skribenten som er derfra eller noe sånt. Hos meg stod det "Olderdalen i Troms"... Glimrende! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Begynte faktisk å tro på denne før jeg leste: "Ved hjelp av trådløst nett i moderne kirker kan M1 kommunisere med kirkeorgelet, og på den måten vite hvor langt man er kommet i salmene." Og da forstod jeg at det var 1. april i går og da sluttet jeg å lese Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Religiøse er så håpløst tullete individer at det her fort kunne blitt virkelighet xD Fin aprilsnarr Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Fin aprilspøk, men hvordan har det seg at mitt lille hjemsted har blitt blandet inn i dette? Eller vises artikkelen forskjellig, alt ettersom hvor du kobler deg opp fra? Frøvarp utenfor Namsos ja. Sikkert skribenten som er derfra eller noe sånt. Hos meg stod det "Olderdalen i Troms"... Glimrende! Det stod det her og Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ein aprilsnarr er lagt for og lure nokon, ikkje for og vere ein elendig dårleg artikkel som er totalt useriøs!!!!!!!! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Fin aprilspøk, men hvordan har det seg at mitt lille hjemsted har blitt blandet inn i dette? Eller vises artikkelen forskjellig, alt ettersom hvor du kobler deg opp fra? Frøvarp utenfor Namsos ja. Sikkert skribenten som er derfra eller noe sånt. Hos meg stod det "Olderdalen i Troms"... Glimrende! Jeg trodde du snakket om menigheten lengre ned. "Telefonen har fått navnet Samson M1 og den har blitt utviklet av Samson Mobiltelefoni i Olderdalen i Troms." "Telefonen har vært ute til betatesting i en liten og anonym menighet i Frøvarp utenfor Namsos." Så det er ingenting som skifter her. Uansett er det ikke teknisk mulig å angi hvor en er så presist som du hevder. Og nå i skrivende stund er jeg laaangt unna både Trøndelag og Troms. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Litt urovekkende at dette ikke har blitt bekreftet som noen aprilsspøk enda Endret 3. april 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
cecilihf Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg gikk rett på, rett og slett fordi jeg ikke så denne før i dag, så jeg var ikke på vakt... Dessuten fins det nok av kristenfundamentalister som kunne funnet på noe slikt, men kanskje ikke i Norge? Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Synes dette var skikkelig festlig jeg. ^^ Var ikke forberedt i det hele tatt nå som det ikke er 1. April lengre. Likte spesielt sjekkeapplikasjonen. ;p Lenke til kommentar
kfs Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 På tide å fjerne denne etterhvert, kanskje? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) På tide å fjerne denne etterhvert, kanskje? Jeg tror neppe det blir aktuelt å fjerne denne. Men de kan kanskje merke den litt bedre med at det er en aprilspøk. Folk som kommer inn senere og leser den ser jo kanskje ikke at den er lagt inn på 1. april. EDIT: Eller, kanskje ikke. Det hadde vært moro å se om noen kristne medier hadde "plukket opp" på denne og gjort en sak av denne etterhvert. Endret 4. april 2010 av A-Jay Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Som kristen blir jeg stadig forundret over hva folk tror på vi driver med Jeg vet det er mange religiøse tullinger...men DETTE er vel å dra det litt langt? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Fin aprilspøk, men hvordan har det seg at mitt lille hjemsted har blitt blandet inn i dette? Eller vises artikkelen forskjellig, alt ettersom hvor du kobler deg opp fra? Frøvarp utenfor Namsos ja. Sikkert skribenten som er derfra eller noe sånt. Hos meg stod det "Olderdalen i Troms"... Glimrende! Jeg trodde du snakket om menigheten lengre ned. "Telefonen har fått navnet Samson M1 og den har blitt utviklet av Samson Mobiltelefoni i Olderdalen i Troms." "Telefonen har vært ute til betatesting i en liten og anonym menighet i Frøvarp utenfor Namsos." Så det er ingenting som skifter her. Uansett er det ikke teknisk mulig å angi hvor en er så presist som du hevder. Og nå i skrivende stund er jeg laaangt unna både Trøndelag og Troms. Jeg har mesteparten av slekta i Olderdalen i Troms og Frøvarp er en tilfeldig plass som ble valgt ved å se på et kart. Så da ble det de to stedene Endret 22. april 2010 av EinarEriksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg