fjarle Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Samson M1 skal skille seg ut blant Android-mobilene. Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Åh...selvsagt. Glemte hvilken dag det var. Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Denne har jeg ventet på! Avbestiller HTC Desire ;-) Lenke til kommentar
Elvellon Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Aprilsnarr! Kunne vel egentlig kommet paa noe bedre... Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Der ble jeg lurt gitt, det kommer ikke til å skje flere ganger... Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Til og med VG og Se&Hør klarer å finne på noe bedre enn dette Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Denne var rett og slett slapp. En god aprilsnarr bør ha et snev av troverdighet i seg. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Problemet med se og hør er at de farer med usannheter hver dag, ikke bare 1 april. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Synes det var en god spøk. Mye av den funskjonaliteten de beskriver finnes allerede der ute i en eller annen form på Iphone, så det er tydeligvis ikke umulig at noe gærne fanatikere der ute kunne finne på noe slikt. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Blant annet har en kristen sjekkeapplikasjon virkelig fått forsamlingen i fyr og flamme. Flere bryllup er allerede planlagt, forteller den entusiastiske presten. haha! Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Litt gøy med Jesus telefon, men samtidig så er det meningen å faktisk klare å narre noen. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg ble lurt, fram til jeg så at telefonen var norsk, og alle de sprø funksjonene Det kunne kanskje vært en hyper-religiøs amerikansk telefon, men når det ikke var det var det lett å gjennomskue. Og jeg som pleier å være så dårlig til å gjennomskue aprilsnarr-artikler... Leser nesten ikke aviser på 1. april av frykt for å bli lurt, hehe. Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 skjønte det var aprilsnarr med en gang jeg hadde opnet artikkelen Lenke til kommentar
Kriff Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Telefonen har en spesiell brenselcelle som gjør at den får en standbytid på 390 timer hvis du bruker vievann til å drive den. Hilsen fader Stemland. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Så når kommer Satan-mobilen som forteller deg om når neste offer til sjefen skal stå? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Kan den gå på vannet og gjøre vann til vin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg