Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor skal det alltid være sånn?

Gjest drittlei

Anbefalte innlegg

Gjest drittlei

Jeg skriver ikke fordi jeg vil ha svar. Jeg må bare få det ut et sted og dagbok eller noe sånt hjelper ikke. Det må bare ut.

Først vil jeg bare få ut det som skjer nå. Det har seg slik at jeg har hatt følelser for en jente siden sommer i fjor. Hun vet det ikke fordi jeg nå er i militæret og da blir ikke ting akkurat så veldig mye lettere. Men nå er det påske og hun har kommet for å besøke meg og andre på idrettslaget mitt hun kjenner. Før hun kom snakket hun så masse om hvor mye hun gledet seg til å se meg igjen og da vi møttes ble hun så utrolig glad. Og jeg tenkte at jeg kansje skulle få frem følelsene mine for hun nå mens vi har en uke sammen og jeg snart er ferdig i militæret. Men nå har det skjært seg helt. Jeg har hele tiden prøvd å bruke litt tid med hun og hun er den eneste grunnen til at jeg ikke er på fjellet med familien. Det er bare det at det er en annen gutt på laget som klenger på alt og alle som hele tiden absolutt skal være med på alt vi gjør og hun vil jo selvfølgelig at han skal få lov til det.

I kveld var det liksom meningen at jeg, bestekompisen min, hun og venninnen hun har med seg skulle ha filmkveld hos meg. Men så skulle selvsagt han andre og to til være med og da ble hele kvelden ødelagt og akkurat nå sitter jeg og skriver dette i frustrasjon mens de ligger i kosekroken i tv stuen og ser film hvor de sikkert akkurat har sovnet i armene på hverandre. I MIN tv stue med MIN jente. Hun er jo da ikke min men jeg hadde troen på det. Den er forøvrig borte nå

Nå er det planlagt fest på fredag og jeg håpet på en ny filmkveld med bare meg og hun helst på lørdag før de reiser på søndag. Men nå vet jeg ikke om jeg gidder lenger. Hun tar oftere initiativ til å snakke med de andre enn hun i det hele tatt gidder å se på meg. Hun som hadde gledet seg så mye til å treffe meg igjen.

Det var det som fikk det til å koke over ihvertfall. For sånn har det gått hver bidige gang jeg har falt for en jente. Sist gang mistet jeg to bestevenner pga det og alle de andre gangene jeg i det hele tatt har lagt merke til en jente jeg bare liker uten følelser engang så får de alltid type rett etter at jeg møter de.

Jenter er noe dritt (no offense). Hvorfor skal det alltid være sånn? Jeg er så drittlei. Alt dette styret med følelser og sånt dritt kan bare brenne for min del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var det som fikk det til å koke over ihvertfall.

Der har du ingen andre å skylle på enn degselv.

Jeg tipper at ei av venninene tipset at hun gledet seg å se deg. Men du gjorde aldri noe, og ventet på at en dør skulle åpne.

Bare fordi hun snakket med andre betyr ikke at hun ikke ville snakke med deg, men heller at hun ville du skulle ta mot og komme bort til henne. Jeg vedder hun lo, og lagte et sikkelig syn mens hun snakket med folk. Og at hver gang befant hun i nærheten av deg sånn at du kunne lett se.

For sånn har det gått hver bidige gang jeg har falt for en jente.

Jenter er noe dritt (no offense). Hvorfor skal det alltid være sånn? Jeg er så drittlei. Alt dette styret med følelser og sånt dritt kan bare brenne for min del.

Igjen, du skulle ha gått bort, spurt om hun ville stikke litt utenfor og snakke.

Manne deg opp og hopp i det, å vente på det rette øyeblikket er feil. Den dukker nesten aldri opp.

Var ikke hennes feil at du tabbet deg ut. Hun tok jo det store skrittet ved å tips om at hun ville se deg. Ballen var i din del av banen.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Gjest drittlei

Alt du skriver der stemmer. Samtidig har jeg også gjort alt du sier. Flere ganger. Har prøvd å spille ballen en god del men verken hun eller andre som er der tar imot. Det er uansett en del detaljer jeg ikke skrev som sikkert hadde gitt deg et litt annet syn på det. Ihvertfall i dette tilfellet. Som sagt så er jeg ikke ute etter svar men det gjør ikke noe at folk kommenterer likevel ettersom det er et forum

Lenke til kommentar
Gjest chris

Yeap. Noen jenter er crap (dog ikke alle). Skjedde noe lignende hos meg. Jeg, noen kompiser og venniener skulle opp på fjellet for å sove over på en hytte. Jeg hadde gledet meg, fordi jeg likte hun enne venninen og hun viste det. På hytten fant vi på veldig mye kjekt sammen og på kvelden så holdt vi hender. Men plutselig når vi skulle ta kvelden ville hun ikke sove på det rommet jentene sov, men hun gikk over på rommet mitt der jeg og en kompis lå. Og hun gikk under dynen hans, fordi det var "kaldt" der inne rett foran trynnet mitt.

Etter den kvelden orket jeg ikke å ha noe med henne å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Ja føler nesten det samme sjøl, hver gang jeg blir kjent med en så er det alltid en annen fyr i bildet, er som kompisen min sier alle jenter er noen tøser :(

Lenke til kommentar

Men plutselig når vi skulle ta kvelden ville hun ikke sove på det rommet jentene sov, men hun gikk over på rommet mitt der jeg og en kompis lå. Og hun gikk under dynen hans, fordi det var "kaldt" der inne rett foran trynnet mitt.

Sånne ting er veldig kjipe der og da, men jeg hadde ikke klart å irritere meg over den typen jenter i lengden.

Bare å komme seg videre. Hun var åpenbart ikke noe å investere i.

Lenke til kommentar

Enig med 'Lekr', men jeg vil tilføye noe, og det er at slike hendelser skader bildet av jentene enda mer. Jeg er enig med TS ang. jenter og følelser, og jeg føler med deg. Så sent som natt til onsdag kysset jeg faktisk ei jente og holdt rundt hun på en fest (da dette skjedde hadde de fleste allerede gått), og da vi skulle legge oss gikk hun og la seg på rommet til en annen fyr, og de låste døren. MacGyver vet hva som skjedde der inne. Samme kan det være, men hva faen, tenkte jeg. Følte meg liksom brukt osv. Dunno.

Du TS, gjør forhåpentligvis ikke det, men jenter er rare sånn. Det virker som de er interessert i DEG, men så dukker det opp en eller annen stygg fyr elns. Men sovnet denne jenta i armene til en annen fyr, eller sovnet hun for "seg selv"?

Uansett skjønner jeg at det suger, spesielt når du faktisk har prøvd å ta initiativ og å "spille ballen". Men en tanke kan være at hun ikke har oppfattet det, selv om det kanskje ikke er så trolig. Hadde jeg vært deg, ville jeg ha fortalt henne akkurat hva jeg føler og syns om det som har skjedd. Så kan du se an reaksjonen hennes på det, også vurdere hvorvidt du vil dra på festen eller bare drite i det. Har vært i en lignende situasjon før, og jeg må si det smerter omtrent like mye å sitte hjemme eller å dra på fest. Et valg mellom pest og kolebra med andre ord.

Håper det ordner seg for deg ihvertfall. Du er ikke alene om dette.

Lenke til kommentar
Gjest frustrert

Vel. Da var påsken over og hun har reist hjem igjen. Jeg valgte å ikke si noe ettersom ting bare har gått dårlig. Har reflektert en del på ting og jeg ser ikke at hun har følelser for meg selv om det finnes utallige måter å vise eller ikke vise det på. Det viste seg også det at han som klenget veldig mye og hele tiden skulle være der hun er er betatt. Som sagt så går vi på samme lag. Det var også en som klinte med hun på festen, som også går på laget. Da orket jeg heller ikke å risikere mer drama på laget.

"Men sovnet denne jenta i armene til en annen fyr, eller sovnet hun for "seg selv"?"

Han har alltid gjort alt han kunne for å klenge på hun. Også mens de sover. Jeg har bevisst prøvd å unngå det innimellom. Det har ikke sjedd noe mellom de så vidt jeg vet og det tror jeg egentlig ikke heller siden hun klinte med en annen på festen. De vet jeg ihvertfall det ikke er noe mellom.

Ellers så hører hun ofte på en sang hun sier får hun til å tenke på meg. "Lighthouse family - High".

Lenke til kommentar

Hadde det skjedd meg (at hun klinte med en fyr på den festen) hadde jeg bare ignorert hun framover.

Det er ofte vi kan ta feil av mennesker. Dessverre. At han fyren klenger mye på hun er jo et problem, men det er enda godt at det ikke virker som at hun gjør noe tilbake, da.

Som nevnt: jeg håper ting ordner seg for deg ihvertfall!

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar
Gjest frustrert

Så fordi hun klinte med en annen fyr på fest så er hun løs?

Efaring er det ja. Som jeg skal ta med meg videre. Satser på å være et par dager i Oslo med hun neste gang jeg har perm. Hvis vi fortsetter å holde god kontakt frem til da. Selv om han klenger veldig mye ser ikke jeg på han som en stor utfordring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...