Gjest 17 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hei hei! Gutt 17 her som har barbert vekk kjønnshårene for første gang, men sliter nå med at jeg har fått et slags "utslett" eller røde prikker der jeg har barbert. Hvordan får man dette vekk? Gjorde jeg noe feil ved barbering? Brukte barberskum og høvel. Er det noen salve eller noe slik jeg kan bruke som behandler dette? Takk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Prøv Unirens fra kondomeriet. Funker for mange. Hvordan går du forresten frem når du barberer? Mange opplever at de får nupper når de barberer mot hårene, men ikke når de barberer med hårene. Vær nøye på å bruke nok skum og bruke ny høvel. Bruk Unirens, fuktighetskrem eller Aloe Vera når du er ferdig. Kan også hende huden din bare må "vende seg til" barberingen. Men dette hjelper bare for å unngå å få nupper. Nå når du allerede har det så kan du jo prøve hydrokortisonkrem. Bare unngå å få det i slimhinnene (kukhuet og anus). Endret 1. april 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå