Brad Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg har vært sammen med min partner i 1 år, vi har enda ikke hatt sex. Jeg er 16, hun er 17. Hun er ikke interessert i sex i det hele tatt. Har prøvd å snakke med hun om det, men hun klarer ikke å snakke om det. Får heller ikke fingra hun. Går greit utenpå buksa, men med en gang jeg prøver å gå innenfor så stopper hun meg. Jeg begynner å bli veldig frustrert, vi har vært sammen i 1 år, jeg elsker virkelig denne jenta, og vil så gjerne ha sex med hun. Men det virker umulig. Jeg vil helst ikke presse hun til det eller, mener det blir feil. Begge må ha lyst til det. Er det noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Si at sex er normalt i et forhold som deres, og at det faktisk begynner å frustrere deg. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det er helt feil å presse henne til det i alle fall. Det vil ikke gagne forholdet deres hvis hun oppfatter et stort press fra din side om sex. At hun ikke klarer eller vil snakke om temaet er vanskelig å komme gjennom, jeg kjenner problemet, men har desverre ikke noen god løsning. Hun har en grunn til å vente, du må nok bare respektere det. Det er litt vanskelig å si om sex er "normalt" i et forhold som deres uten å vite mer enn at dere har vært sammen i et års tid. Selv om du føler du møter veggen, forsøk i ny og ne å snakke med henne, den som lettest kan finne ut hvorfor hun er avventende, er tross alt deg Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Be henne hjem til deg, og be henne bare gå rett opp på rommet ditt når hun kommer. Der står forran pcen, med headsettet på fult og runker som du aldri noensinne har gjort. Hun kommer inn raskere enn fanden, og tar deg på fersken. Da sier du 'Oi, du var rask'. Etter litt snakking, bestemmer hun seg for å ha seg med deg istedet for at du runker. The perfect plan! Endret 1. april 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Kanskje hun har tenkt på at hun kan bli gravid, og ende opp som alenemor på 18 år. Kanskje hun lurer på om du elsker henne like mye som tanken på å ha sex. Som mann forstår jeg din frustrasjon. Men hun høres jo forsåvidt fornuftig ut så langt Kanskje hun har tenkt å finne ut hva du har tenkt å gjøre med livet ditt før hun tar det ett steg videre. Endret 1. april 2010 av Erigon Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Er vel bare å vente til bryllupsnatta:) -lykke til! Endret 1. april 2010 av LiNwin Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 forstår frustrasjon meeeeget godt, men tenker samtidig..litt ung begge to, og jenter tenker som regel over over ting litt mere enn vi gjør så ikke så rart at det er som det er bare ha litt tålmodighet og ikke press henne til noe som helst så kommer det som skal skje naturlig av seg selv, bare vit at frustrasjon er naturlig for oss menn, vi vil gjerne ha ting nå og nå med engang! heh bare ha det klokelig i bakhodet at det er sånn menn er skapt, og ta det med rooooo... så ordner det seg nok skal du se. Lenke til kommentar
Gjest Freidarslaven Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Vel, så fremst hun ikke gjør dette mot deg fordi hun syns det er morro så tviler jeg på at hennes interesse for sex kommer til å sprette i taket i fremtiden heller. Noen mennesker går rundt mer eller mindre hele livet og syns sex er like viktig som bredden på pakker med kakao (flåset sagt, i know). Nei, finn døra med det grønne exit skiltet og kom deg ut. Før din frustrasjon blir kilde til mye mer. Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Vel, så fremst hun ikke gjør dette mot deg fordi hun syns det er morro så tviler jeg på at hennes interesse for sex kommer til å sprette i taket i fremtiden heller. Hun synes det er morro, men klarer ikke snakke om det.. bra du bruker hodet. Det finnes flere, både gutter og jenter, som ikke føler seg klare for å ligge med noen før de er endel eldre, eller har vært i et forhold over lengre tid. Dama kan være kåt, men på grunn av usikkerhet ikke tørre å ta steget videre. Enten det er på grunn av egen kropp, partner eller egen sexualitet. Endel kommer også fra hjem hvor sex har vært tabu. Det kan ligge endel skyldbevissthet bak det å ta steget å ligge med noen eller la seg bli berørt. Uansett. Ikke fortell dama di at du begynner å bli frustrert. Det blir en ekstra stressfaktor for henne. Regner med at hun også er glad i deg. Presser du henne kan dette føre til at hun blir redd for å miste deg, at hun tror du vurderer å gå fra henne. Det er ikke akkurat gunstig. Tenk selv over situasjonen og saken, og snakk om det. Selv om hun ser vekk og i bakken og helt klart føler seg ukomfortabel på grunn av samtaleemne. Fortell henne hva du tenker. Ufarliggjør det, gjør det til noe det er helt vanlig at dere snakker om. Få det til å snakke om sex til å bli noe helt naturlig, selv om det i starten bare er du som snakker. Dette er noe du eller dere uansett "må" gjøre når dere begynner å ha sex. Kommunikasjon om hva man ønsker og vil er greit for utvikling og forbedring på alle områder. Edit: Får heller ikke fingra hun. Går greit utenpå buksa, men med en gang jeg prøver å gå innenfor så stopper hun meg. Du trenger kanskje ikke gå direkte fra å styke henne på buksa til å fingre henne. Hvor mye har dere forholdt dere til hverandre i bare undertøy? Sover dere noen ganger i samme seng? Om ikke, gjør det. Det er en veldig fin måte å bli kroppslig trygg på hverandre. Ikke noen seksuelle antydninger fra din side, bare sove inntil hverandre. Spooning bør vel fungere bra, det gir så mye kroppskontakt som mulig og hun slipper å ligge rett i mot deg nesten naken. Endret 1. april 2010 av blured Lenke til kommentar
Brad Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Takk for mange fornuftige svar. Vi sover omtrent aldri sammen, men regner med nå når våren og sommeren kommer så blir det nok litt overnatting. Ettersom jeg flytter i egen leilighet. Men altså, vi har vært sammen i over 1 år, er det ikke vanlig å ha sex sammen da? Er jo tross alt en vanlig ting i et forhold. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det er ikke lengden på forholdet som bestemmer om det er riktig å ha sex eller ikke, det er hvordan den enkelte føler seg i forhold til å ta det skrittet. Det er tydelig at hun ikke er klar ennå, og du kan faktisk ikke gjøre noe annet enn å respektere dette. Om dere så har være sammen i en uke eller fem år spiller ingen trille, så lenge den ene ikke er klar. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Er hun jomfru? Ett år sammen uten at det skjer noe i den alderen der synes jeg er litt sært men. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg var milevis unna å være klar for noe sånt da jeg var 17. Folk er forskjellige. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Ja, hun er jomfru. Greit at hun ikke er klar for å ha sex enda, men det å beføle (fingre) hun, er det et så stort skritt å ta? Og det å snakke om det, det burde da ikke være så stort problem? Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Greit at hun ikke er klar for å ha sex enda, men det å beføle (fingre) hun, er det et så stort skritt å ta? Sex er mer enn bare penetrering/puling. Så lenge hun ikke er klar ser jeg ikke hvorfor det skal være en forskjell på en finger eller en kuk i fitta. (Det er dog slik at mange uerfarne har oralsex over en periode før de også inkluderer penetrering som en del av sexlivet). Du må nok sørge for at hun blir tryggere på deg. Det blir hun neppe ved at du stikker hånda ned i trusa hennes når hun ikke ønsker det. Forsøk som jeg skrev å få henne trygg på deg ved å snakke med henne og ved kroppslig kontakt som ikke er seksuell. Prøv gjerne å snakke rolig med henne om sex etter at dere har sovet sammen endel ganger, på morningen mens dere fortsatt ligger i sengen. Men ikke vær for direkte, ikke la det bli en samtale om hvorfor dere ikke puler.. eller hvorfor du ikke får lov til å fingre. Og det å snakke om det, det burde da ikke være så stort problem? Du skriver i førsteposten at dette er et problem for henne. For å ha en samtale trengs det minimum to personer.. altså er det et problem. Endret 1. april 2010 av blured 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Siden hun ikke greier å snakke om det viser jo at hun helt klart ikke er klar for å ha sex. Det kan være hundrevis av grunner til at hun ikke er klar, og frem til hun faktisk kan fortelle deg det, vil du aldri vite hvorfor Lenke til kommentar
Gjest Knutbymann Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ha sex med andre jenter mens du venter på at hun skal bli klar. Problemet løst. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ja, jeg tror faktisk det er best at de skiller lag om dette er så fryktelig vanskelig for ham å forstå, og ikke minst takle. Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Ja, jeg tror faktisk det er best at de skiller lag om dette er så fryktelig vanskelig for ham å forstå, og ikke minst takle. Han kan akseptere at det er slik uten at han nødvendigvis behøver å forstå. Blir kanskje litt feil å bruke deg som eksempel i denne tråden. Du kjente på deg selv at du ikke var klar for sex i tilsvarende ung alder. Men forstod du hvorfor det var slik at du ikke var klar? Men er enig i deg at det ikke er en helt fjern tanke at de skiller lag. Man skal vel egentlig aldri si aldri. Men det er sikkert at de ikke kommer til å forbli sammen resten av livet. Om han føler seg klar for å prøve seg frem seksuelt, er det dumt at han skal holde sammen med en som innen nærmeste fremtid ikke er klar for dette. Trådstarter er som han skriver svært glad i sin kjæreste. Men når man har begynt å ha sex, eller føler seg klar for sex, funker det ikke å være i et forhold der man ikke får det. Så får TS selv vurdere hvor lang tid han tror det vil ta og om det eventuelt er verdt det. Endret 1. april 2010 av blured Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg