jaf Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Heisann, har akkurat investert i en sony ericsson Vivaz og skal oppgradere til ett større minnekort. Har sett på 2 kort fra Kingston (16 gb) og lurer på om noen kan fortelle meg hva som er forskjellen på class 10 og class 2 - ?? http://www.mpx.no/k/kcp.aspx?sku=585143&sku=436616 Vet ikke om linken virker men håper noen kan forklare dette for meg. Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Klassene indikerer potensiell skrive/lesehastighet til kortet. Høyere klasse = raskere kort. 10MB/s vs. 2MB/s Lenke til kommentar
jaf Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Klassene indikerer potensiell skrive/lesehastighet til kortet. Høyere klasse = raskere kort. 10MB/s vs. 2MB/s Hjertelig takk, vil du si at hastigheten forsvarer prisforskjellen? Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hjertelig takk, vil du si at hastigheten forsvarer prisforskjellen? Kommer seg ann på bruksområdet egentlig. I ditt tilfelle vil jeg si nei - i en mobiltelefon er ikke lese-/skrive-hastighet avgjørende. Lenke til kommentar
jaf Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Hjertelig takk, vil du si at hastigheten forsvarer prisforskjellen? Kommer seg ann på bruksområdet egentlig. I ditt tilfelle vil jeg si nei - i en mobiltelefon er ikke lese-/skrive-hastighet avgjørende. Telefonen er først og fremst kjøpt for å ta opp film på ferieturer så jeg går nok for det raskeste kortet vil jeg tro. Hjertelig takk for kjapt svar, hadde ikke regna med svar så fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå