Gå til innhold

EL: Benfica vs Liverpool 01.04.10

YNWA32

Hvordan gjør Pool det i EL?  

28 stemmer

1. 1. Hvor langt kommer Liverpool i EL?

• Blir slått ut av Benfica
      10
    • Ryker ut i semi-finalene
      4
    • Taper finalen
      0
    • Vinner EL 09/10
      14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, mener du at det ikke er straffe, zu? Soleklarstraffe og endelig viser disse dommerne seg nyttig. Nå må Benfica bare kjøre på og få med seg enda et mål eller to.

David Luiz viser også hvorfor han er blant Europas mest ettertraktede midtstoppere. Rolig med ball, plasseringsdyktig og i det store og det hele en komplett midtstopper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

2-1 borte er ikke all bad, Liverpool tapte jo bortekampen mot Lille også. På Anfield er Liverpool SÅ mye bedre.

Venstrebacken blir et svakt ledd da.

Lenke til kommentar

vakkert av Agger ja :)

Men fy fa** å utvise Babel, kjenner jeg blir forbanna på den forbanna svensken som dømmer :realmad:

Kanskje litt strengt, men han skulle ha kort for det uansett. :p

ja , kan være enig i ett gult kort. Direkte rød var bare tåpelig

Torres var ikke helt i form her nei :/ Skuffet over avsluttningen når han var oppe alene med keeper men det kan vell skje de beste :/

Ang. hvem som skal være på venstre bekk neste gang er jeg også spent på men jeg støtter Jonson-Carr-Kyk-Agger

Lenke til kommentar

David Luiz viser også hvorfor han er blant Europas mest ettertraktede midtstoppere. Rolig med ball, plasseringsdyktig og i det store og det hele en komplett midtstopper.

Ufattelig mye bedre enn oppskrytte Bruno Alves (porto) i alle fall. Syntes også Cardozo og en gammel favorittspiller, Aimar, imponerte.

Om Angel Di Maria ender opp i United blir jeg en MEGET fornøyd herremann. Om vi blar om si £20m syntes jeg faktisk det er en riktig pris til dagens marked. Har mancrush på fyren allerede...

Lenke til kommentar

For en kamp der alt skal gå imot oss, men alt i alt en god kamp til å være 10 mann borte mot benfica. Men vil ikke se Eriksson igjen, makan til drittdommer.

Grøss å gru vis dette blir realiteten når PL begynner på tv2, da kjøper jeg heller sky.

Lenke til kommentar

For en kamp der alt skal gå imot oss, men alt i alt en god kamp til å være 10 mann borte mot benfica. Men vil ikke se Eriksson igjen, makan til drittdommer.

Grøss å gru vis dette blir realiteten når PL begynner på tv2, da kjøper jeg heller sky.

Second that. Var så oppgitt når dommeren viste seg på skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...