Knife Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Resten er vann og glukogen. Per 100g rein muskelmasse så er det plass til ca 40g glukogen. Altså, går du opp 10g med muskler så har du automatisk gått opp 4kg med glukogen. 500g muskler hver måned? Jeg begynte å trene styrke i oktober i fjor, laveste vekten jeg kan huske da var 67,6 kg, i går veidde jeg 76,2kg. Med hensyn til væskeforskjeller og slikt, regner jeg med å ha gått opp 5-6 kg. Jeg føler at den "halvsynlige" sixpacken er ca. den samme som før. Hva tror dere? Jada, den har vi hørt før. Jeg vokser og vokserh uten å legge på meg fett. Det er ikke så stor forskjell fra %13 fett til %15-16. Jeg synes egentlig at 500g muskler er UTROLIG mye. Se på en kylling filet, jeg synes hvertfall en halv kilo med kylling filet ser bra ut. 500g per mnd, plutselig 6 månd seinere har du lagt på 3kg med rein muskelmasse. Også kommer jo fettet, vannet og glukogenen. Da er det ikke lengre 3kg, men godt opp imot 6-7 Endret 5. april 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå