Gå til innhold

1. April Aprilsnarr!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fortell om ditt beste 01.04.---- Øyeblikk!

Det var noen i klassen min som greide å få meg til å tro på at england hadde mista fotball em i 1996. Og at det derfor ville bli lagt til norge. Tvilte. Men gikk da med på det. Skammen.

Glemmer ikke at det er første april lengre.

Lenke til kommentar

En jævli prank = lag en proteinshake, ha shaken i en open beholder og gjem den bak soffan.

Om den står en dag eller to, så bynne den å stinke heeeeeeelt jævlig.

Har erfart å glemme å vaske en shake.

Det er melka som råtner, ikke proteinshaken.. lol

Lenke til kommentar

Suger til å pranke andre. :p

I fjor photoshoppa jeg på meg en harry tatovering av noe jeg aldri kunne funnet på å tatovere.

Den så overbevisende ut, og noen trodde jo på det, hovedsaklig fordi de trodde at jeg greit kunne gjøre sånt. Noe som gjorde meg litt irritert da jeg forventa at mine nærmeste kjente meg bedre.

Oh well.

I år prøvde jeg å lure folk med at jeg hadde fått meg dame, den var det selvfølgelig ingen som trodde på. Skjønt, hadde jeg lagt det til en annen dag, ville folk fortsatt ikke trodd på det. Yay, mer som. Klarte å lure en del da jeg satte Facebook-statusen min til at jeg hadde et megaparty og at det var åpen vinkjeller og fri bar.

Fikk mange comments på Facebook-statusen og utrolig mange SMS-er og meldinger på IM-en min.

Skremmende mange.

Folk har tydeligvis ikke fått med seg at jeg ikke har hatt (mega)fester siden jula jeg herpa et bord til 50k. Eller at jeg stort sett har slutta å henge med folk fra kommunen og omegn. Vel, sør for Trondhjem / nord for Bergen generelt. :p

Prøvde også å lure mamma ved å ringe henne i Spania og si at jeg hadde kastet opp i senga, samt til pappa noe senere for å fortelle at jeg hadde knust TV-en deres i fylla, men det gikk ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...