Gå til innhold

1. April Aprilsnarr!


Anbefalte innlegg

Har du blitt lurt eller lurt noen i dag? fortell om ditt beste 01.04.---- Øyeblikk!

 

Jeg kan starte med at min kjæreste sendte meg en melding på msn der det stod at hun ikke ville ha mere kontakt med meg... :cry:

Hun sa etterpå at det selvfølgelig var en Aprilsnar. :blush:

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke så veldig god på å finne på sånne generelle pranks, sorry :tease: .

Men en intern jeg skal ta i morgen går ut på å ringe min onkel, som dro på "ferie" til trondheim fra oslo i går. Jeg skal ringe å spørre hvor han blir av, skal fortelle at jeg står å venter på han på Oslo S. Jeg tipper han blir forbauset fordi vi har en avtale tilgode :D.

 

Håper iallefall han går på :D

Lenke til kommentar

lagde meg denne:

sitter her på hytta og har klart og glemme mobil-laderen, ring 22048700 og spør etter Harald viss det er noe, så gir han meg beskjed :-D er deler fra en gammel en, bare litt modifisert grunnet påske :D

Du luringen, det er flere som har hørt den der før, så du skal så absolutt ikke skryte på deg å ha LAGD den der.

Lenke til kommentar

Kom på en fin en i farten, gå i kjøkkenskapet og finn frem slik gjennomsiktig plastfolie.( Man bruker den egentlig over mat og liknende)

Step 1: Dra den gjennomsiktige plasten over toalettet, selvfølgelig under setet.

Step 2: Når det ser gjennomsiktig ut, tar du ned både setet og lokket.

 

Så setter du deg ned et stykke unna og venter på at noen skal benytte seg av toalettet og vips har du den morsomste pranken på lenge! :!:

Den er fin på TG, mange toalettbrukere på en og samme plass, husker jeg og noen venner dro den på skolen i 7ende. Ler av spøken den dag i dag :D

 

PS. Jeg har ikke laget denne originalt!

Lenke til kommentar

står jo at det er deler fra en gammel en, selv jeg leser så godt!

Når man skriver bruker man sitattegn eller quote-markeringene rundt noe som blir sitert, å bruke "" blir som å bruke STORE BOKSTAVER. Når du i tillegg ikke klarer å skille vitsen fra resten av innlegget ditt så er det ikke meg det er et problem med, men skrivingen din.

Lenke til kommentar

Denne er kanskje litt fæl...

 

1.Lag deg en god Baguet noen måneder før 1.April

2.Legg denne inn i en tett (Veldig tett) Matboks.

3.La denne ligge til den store dagen.

4.Etter noen måneder finner du frem matboksen, ta frem mesterverket og legg det i skole sekken til en av vennene dine, så venter du bare. :D

 

Jeg og en venn gjorde dette mot Blondinen i klassen... Vi er ikke venner lengre...

Lenke til kommentar

Denne er kanskje litt fæl...

 

1.Lag deg en god Baguet noen måneder før 1.April

2.Legg denne inn i en tett (Veldig tett) Matboks.

3.La denne ligge til den store dagen.

4.Etter noen måneder finner du frem matboksen, ta frem mesterverket og legg det i skole sekken til en av vennene dine, så venter du bare. :D

 

Jeg og en venn gjorde dette mot Blondinen i klassen... Vi er ikke venner lengre...

 

Fikk hun noe illebefinnende?

Eller ble hun syk?

Lenke til kommentar

Denne er kanskje litt fæl...

 

1.Lag deg en god Baguet noen måneder før 1.April

2.Legg denne inn i en tett (Veldig tett) Matboks.

3.La denne ligge til den store dagen.

4.Etter noen måneder finner du frem matboksen, ta frem mesterverket og legg det i skole sekken til en av vennene dine, så venter du bare. :D

 

Jeg og en venn gjorde dette mot Blondinen i klassen... Vi er ikke venner lengre...

 

Fikk hun noe illebefinnende?

Eller ble hun syk?

 

Hun fikk på en måte en illebefinnende når det kommer til hvor sint hun ble...

Straffen vi fikk var å fjerne mesterverket, for så å vaske sekken.

 

Vi gjorde det en anen gang også, men da endte det med at en liten jente kom og ropte : Se! det kommer en grønn sky opp fra Evens matboks... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...