Thomhess Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hei, jeg vet ikke om dette er hverken etisk riktig eller lov å diskutere på forumet, men for meg er det riktigere enn å laste ned ulovlig. Jeg leter etter en opptaker slik at jeg kan ta opp musikk fra Spotify, og denne skal funke for mac. Jeg ønsker et program der jeg slipper å stare og stoppe opptaket (med andre ord er Audio Hijack Pro utelukket), men at alt går automatisk. Jeg vil hjerne kunne sette på en spilleliste og la den gå mens jeg er borte. For Windows kjenner jeg til programmet Dojotech Spotify Recorder som gjør akkurat hva jeg ønsker. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ser ikke poenget.. Spotify har jo "Offline Mode" Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Tråden har vært stengt, men etter å ha diskutert internt har vi kommet frem til at den skal få være åpen ettersom vi er usikre på om dette er et lovbrudd eller ikke. Vi lar tvilen komme tråden til gode Endret 2. april 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Da var tråden åpnet igjen. Er det noen som har noen tips til et slikt program. Jeg har lett litt rundt på nettet, og alle linker til Audio Hijack Pro. Jeg synes denne er ubrukelig da jeg ikke kan sette på en spilleliste og gå derfra, og deretter få alle sangene fordelt og navngitt. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Har lett etter det samme, uten å finne noen gode alternativer. Eneste jeg kom frem til var noen som hadde en php script man kjørte sammen med audio hijack pro, slik at den klippet og navnga sangene, aldri noe jeg fikk til. *Gjør det selv fra Windows maskin. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Har lett etter det samme, uten å finne noen gode alternativer. Eneste jeg kom frem til var noen som hadde en php script man kjørte sammen med audio hijack pro, slik at den klippet og navnga sangene, aldri noe jeg fikk til. *Gjør det selv fra Windows maskin. Har du navnet på programmet. Jeg vil prøve! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ble interessert i dette emnet jeg også, men jeg trenger dette til Windows 7. Dojotech Spotify Recorder ser ut som et genialt program, hadde det bare fungert på Windows 7 også... Noen som har tips? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Dette kunne jeg også tenkt meg! Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 PM er sendt. Kan du ha sendt til feil, for jeg har ikke mottatt. Forresten så kan du bare si det her, jeg har ordnet opp sammen med moderator og funnet ut at dette ikke er ulovlig emne Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Da har jeg prøvd å sende på nytt. Forklaringen inneholder link til en side som kanskje er ennå mindre likt, så jeg holder det fortsatt til PM Vet heller ikke hvordan forfatteren av scriptet syns det er at det sprees heller, selv om han er nevnt. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 For de som benytter Windows og er villig til å betale litt for det, så er Replay Music et fantastisk hjelpemiddel! Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Nå er ikke jeg noe datageni, men nå har jeg lest gjennom det du (Mixy) sendte meg, og jeg forstår fremdeles ingen ting. Finnes det ingen enklere løsning? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Replay Music som jeg lenket til i posten rett før deg, er et fantastisk hjelpemiddel. Det er enkelt og genialt, men koster $19.95 USD. Med dagens kurs skulle dette utgjøre ca kr 123,-, noe det absolutt er verdt. Prøv demoversjonen først, så vet du hva du får. I demoversjonen har du 30 innspillinger tilgjengelig (tror jeg), før du må gå over til betalbar versjon hvis du vil fortsette. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Replay Music som jeg lenket til i posten rett før deg, er et fantastisk hjelpemiddel. Det er enkelt og genialt, men koster $19.95 USD. Med dagens kurs skulle dette utgjøre ca kr 123,-, noe det absolutt er verdt. Prøv demoversjonen først, så vet du hva du får. I demoversjonen har du 30 innspillinger tilgjengelig (tror jeg), før du må gå over til betalbar versjon hvis du vil fortsette. Ja, jeg så på det, men jeg er Mac'er. Men takk for forslaget da! Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Jeg tror jeg prøver å ta opp igjen denne tråden da det ser ut til at mange ønsker dette, men ingen hittil har funnet en løsning. Jeg anbefaler at nye besøkende leser førstepost med spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 er det ikke enklere å bruke spotify premium offline modus? Lenke til kommentar
LFL Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Dette er noe jeg også virkelig kunne tenke meg, men klarer ikke å finne noen fullverdige programmer... -.- Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Selv bruker jeg Soundflower til å f.eks ta opp lyden av NRK radio med flere. Fungerer utmerket. 1) Start Soundflower (programmet). 2) Klikk på "rosen" i verktøylinjen og velg Built-in output (2 channel) 3) Gå inn i OS X sitt lydsystem og sett utgangen til Soundflower. (Systemvalg>Lyd>Lyd ut). 4) Alt som PC-en nå spiller av, vil tas inn i f.eks Audacity (også freeware) eller OS X's Garageband. Programmet "speiler" altså output til input. Soundflower is a Mac OS X (10.2 and later) system extension that allows applications to pass audio to other applications. Soundflower is easy to use, it simply presents itself as an audio device, allowing any audio application to send and receive audio with no other support needed. Soundflower is free, open-source, and runs on Mac Intel and PPC computers. Soundflower DL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå