Tom&Jerry Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Mobil: iPhone 3G 16GB white (norsk versjon) Gammel? Har hatt telefonen i litt over 1 år. Ble kjøpt helt ny fra netcom. ______________________________ Ja det måtte jo bare skje. Min kjøre iPhone gikk i bakken og skjærmen minner nå mer om et glasshus etter krigen. Dette skal jo vise seg å ikke være det eneste problemet. Nå har software og knapper begynt å takke for seg også Problemer: Skjerm Skjedde etter et fall på rundt 1 meter og ned på parketten. Heldigvis ser den ikke fult like jævlig ut som eksemplaret jeg her har funnet, men pen er ikke skjermen min akkurat. Det meste som er knust er oppe ved ørehøytaleren, så det går ikke særlig utover touch-funksjonen. Har kjørt litt lim på sprekkene for å forhindre at splinter og slikt faller inn i øret når jeg snakker med folk, og også for å hindre at den sprekker opp ytterligere. Volumknapp Volumknappen har bestemt seg for å henge seg opp på volum opp. Utrolig irriterende med full ringevolum 24/7 og et volumsymbol på hele skjermen. Hjelper av og til å gi mobilen et lite kakk i siden, men det går ikke lange tiden før mobilen skrur opp volumet igjen og henger seg opp slik at volumsymbolet på nytt dominerer hele skjermen. Hjelper ikke å trykke volum ned heller. Da står bare den øverste prikken og blinker og jobber i mot for å få volumet på topp igjen. Høyaler Enkelt og greit: Ene høytaler har takket for seg og gir ikke fra seg lyd i det hele tatt. Software OS er bittelitt ute og kjører kan man si. Den kjører program på skrå til tider og kan bestemme seg for å lukke program sånn helt uten videre. Henger seg ofte opp i iPod og har generelt en sykdom. Har prøvd update og alt mulig, men uten hell. "Power-knapp" Denne kan til tider leve sitt eget liv og legge på samtaler akkurat slik den vil. Hjelper somregel å presse den hardt ned et par ganger, så gir den seg for dagen. Irriterende når du er stresset og den plutselig bestemmer seg for å legge på en samtale Så er det store spørsmålet her.. Kan min kjære iPhone reddes? Eller er alt håp ute? Jeg mistenker ekstremt høye kostnader her. Skifting av skjerm ligger på rundt tusenlappen, men så skal man da altså fikse volumknapp, alle knappene burde egentlig skiftes ut, software aner jeg ikke og høytaleren er ikke så nøye med. Utrolig surt å ha betalt tusenvis av kroner til netcom på avbetaling fordi jeg var så dum å kjøpte den i Norge, så skal den fucke seg helt når jeg endelig er ferdig å betale ned på den. Har nå chess og sjekket ut hva de skulle ha for en ny iPhone 3GS med 10t abenoment, og det ligger på rundt 7000,- kr!! Har også vurdert å bestille en ny 3G fra USA om den nåværende telefonen som jeg har ikke kan repareres. Jeg er sikker på det er billigere å bestille en 3G fra USA enn å reparere den jeg nå har. Ligger på rundt 3000,- for en ny 3G 16gb over dammen. Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 http://dripod.no/Dr._iPod/Dr._iPod.html eller om du er litt handy http://nrkbeta.no/2009/09/18/du-skal-ikke-graate-over-knust-iphone/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå