MahatmaGhandi Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hallo Alle Cod Fans! Jeg 'Hoster' 10. prestige 'lobbies' den 3.april fra ca. kl 16:00 og utover kvelden. For deg som ikke vet hva 10. Prestige lobby er; En 'free for all', moddet/hacket runde som man får 2 mrd Exp per kill. Det foregår slik: - Du 'joiner' og dreper 2 stk. - Du 'leaver' og går i prestige modus. - Jeg inviter deg tilbake og du dreper 2 nye. etc. For at jeg skal gidde å gjøre det hele dagen krever jeg en liten sum: 1 måned xbox live eller 800 microsoft poeng. jeg kan også gjøre det for 250 'headshots'. For 4 t.o.m. 6 pers; 3 måneder live / 1200 ms poeng / 500 headshots for mer enn 7 : 2x 3 måneder live / 2x1200 ms. Send mail til [email protected] om du er innterisert. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Herregud, er det ikke nok at jeg får 20 mld på XBL fra slike som deg, nå skal dere pokker meg spamme ned forumet også. Jeg spår en kort levetid for denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg