Flakkmeister Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Her jeg bor har jeg nå tilgang til internett over kabel eller via ADSL. Men hvem av mulighetene burde jeg velge? Det er jo ikke så stor prisforskjell... ? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Si oss hvilken hastigheter, priser og leverandører det er snakk om du. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Skrev i grunn litt feil; Der jeg skal FLYTTE inn nå, har jeg tilgang til både kabel og adsl. Har ikke bestemt meg helt for leverandør enda, men kunne tenke meg en hastighet på 384/128 eller 704/128 eller mer hvis prisen er god Kunne gjerne tenkt meg høyere upload hastighet enn 128 seff, men som sagt så kommer det ann på pris. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Har du sett på NextGenTel sine ADSL løsninger? Her har du høyere opplastningshastigheter. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Vet det, men NGT er dessverre ikke utbygd der jeg skal flytte... Ellers hadde det ikke vært tvil engang Lenke til kommentar
nextri Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 NGT er best på pris og ytelse, men ikke så god på kundeservice. men jeg er fornøyd. har 4096+/684 Lenke til kommentar
sete Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Tok et raskt søk på forumet og fant dette Se også på denne artikkelen Se min signatur :smile: Lenke til kommentar
unwill Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Det er vel bare å sjekke alle mulighetene du har, og sammenligne pris og hastighet. Kanskje bare ringe kundeservicen en gang og sjekke hvordan de behandle "kunder" ? Lenke til kommentar
nextri Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 svarte før jeg så posten din Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hva enn du gjør, ikke velg Telenor! Hvis du eller noen andre har tenkt å spille over internett, f.eks på battle.net, så skal dere vite at Telenor er totalt uegnet til dette! 1 April startet Telenor å rute trafikken en annen vei, noe som medførte veldig dårlig responstid, bare se her. Når man skal spille så må responstiden være på topp! Jeg vet av flere som har snakket med Telenor, men Telenor vil ikke gjøre noe med dette. Selv har jeg Telenor for øyeblikket, men jeg får linje fra nextgentel om ca.10 dager, gjett om jeg gleder meg... Jeg skal aldri mer ha Telenor! Lenke til kommentar
Chief Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 For å ha noe å sammenligne med kan dere se her! Noe bedre rute enn Telenor ja! Men BTW ADSL er bedre enn Cable. Har høyere max hastighet og garanterte hastigheter. Cable er ofte delt, og hastigheten kan variere noe! -Chief- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå