Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kabel eller ADSL? Hva er best? Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrev i grunn litt feil; Der jeg skal FLYTTE inn nå, har jeg tilgang til både kabel og adsl. Har ikke bestemt meg helt for leverandør enda, men kunne tenke meg en hastighet på 384/128 eller 704/128 eller mer hvis prisen er god ;) Kunne gjerne tenkt meg høyere upload hastighet enn 128 seff, men som sagt så kommer det ann på pris.

Lenke til kommentar

Hva enn du gjør, ikke velg Telenor! Hvis du eller noen andre har tenkt å spille over internett, f.eks på battle.net, så skal dere vite at Telenor er totalt uegnet til dette! 1 April startet Telenor å rute trafikken en annen vei, noe som medførte veldig dårlig responstid, bare se her. Når man skal spille så må responstiden være på topp!

Jeg vet av flere som har snakket med Telenor, men Telenor vil ikke gjøre noe med dette. Selv har jeg Telenor for øyeblikket, men jeg får linje fra nextgentel om ca.10 dager, gjett om jeg gleder meg... Jeg skal aldri mer ha Telenor! :evil:

Lenke til kommentar

For å ha noe å sammenligne med kan dere se her!

Noe bedre rute enn Telenor ja!

Men BTW ADSL er bedre enn Cable. Har høyere max hastighet og garanterte hastigheter. Cable er ofte delt, og hastigheten kan variere noe!

-Chief- :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...