Gå til innhold

Er lader eller batteri problemet?

Anbefalte innlegg

Hei

Har hat problemer dei siste 2 dagene med at min Macbook ikkje vil lade skikkeleg. Det begynte med at eg tømte han heilt. Så satte eg i laderen, men maskinen ville ikkje starte, jeg lot den stå med laderen i noen timer og når jeg kom tilbake hadde den ca 60% men det stod alikevel at den ikke ladet. Siden det har jeg kunnet sitte med den uten at den ladet noe mer en noen få prosent i timen i eit par dager. Nå har den blacka ut igjen og jeg lurer på om det er batteriet som er gale eller laderen??

Lyset på laderen lyste noe gult akkurat med ein gong det skjedde. Nå lyser den bare heeeelt svakt grønn, slik at jeg akkurat klarer og sjå det. Den fortsetter også og lyse etter jeg har koblet det fra maskinen.

Ja, den er med innebygd batteri.

Takker på forhand for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært borti det samme problemet med min maskin.

Det som kan være feil er :

- Dårlig kontakt fra lader

- Der du stikker i laderen er deffektet, siden det kom litt strømm innpå.

det som sikkert kommer til å fikse det er at du kan kjøpe ny lader til et par hundrelapper.Hvis det ikke er laderen som er ødelagt kan du klage på produksjonsfeil fra Apple. men dette må du ta og diskutere med arbeidere der du kjøpte produktet.

Lenke til kommentar

Joda! ;) Men siden den plutselig begynte å virke 100% har vell egentlig kanskje bare med kontakten mellom laderen og maskinen. Med mindre du har byttet den da! Men hvis den plutselig begynner å virke no, uten at du har byttet den, bør du vurdere å bare få en ny en på reklamasjonen! :) Bare et tips!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...