urh Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg forsøker å dele telefonens mobile nettverk med PCen uten å lykkes. PCen gir melding om at den ikke kan installere Android Phone da den ikke finner driverprogramvare for enheten. Jeg har kontakt med internett via annen kilde men PCen finner ikke driver på Windows heller. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
oyvindth Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har du innstallert HTC synch på pc'en, driverne du trenger ligger der. HTC Sync ligger på minnebrikken som fulgte med telefonen. Lenke til kommentar
urh Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Har du innstallert HTC synch på pc'en, driverne du trenger ligger der. HTC Sync ligger på minnebrikken som fulgte med telefonen. Regner med at HTC Sync ble innstallert automatisk da jeg koblet brikken til første gang. Har ingen problem med å overføre filer mellom PC og brikken. Lenke til kommentar
urh Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 For noen dager siden ble oppgradert versjon av HTC Sync tilgjengelig. Gjennom installasjon av den løste alt seg. Programmet finnes her: http://www.htc.com/no/SupportViewNews.aspx?dl_id=933&news_id=627 . Det var ikke nødvendig å slå av antivirusprogrammet før installasjon hverken hjemme eller på jobb. Ved sync av kontakter og avtaler hender det imidlertid at PCen på jobb krasjer. Håper det retter seg med senere oppgardering av HTC Sync. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå