linevest Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 heihei. jeg er 13 år. Jeg ser etter en "stor" data, 15 tommer. Til bruk av skolearbeid, internettsurfing, film og spill. Dataen skal helst være i prisklassen fra 1500 - 4000 kr. Hadde vært supert med litt hjelp! Hilsen Line Lenke til kommentar
T.A Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 I den prisklassen må du dessverre gi avkall på enten prossessor (hvor raskt maskinen takler ting, f.eks. å laste inn internett-sider), batteri tid eller skjermkort. DENNE skal fungere bra i forhold til kravene du stiller. Vil jeg tro Det beste hadde vel vært å dra til Elkløp/Lefdal/Siba og spørre de som jobber der. Så kan du evt. bestille fra nett. Håper dette hjalp litt, hvertfall Lenke til kommentar
I squirt for one dollar Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 hmm, forut ser at du ikke skal spille så veldig grafikk krevde spill håper jeg? for ellers må du opp i mer enn 4000,- tror denne hadde passet til ditt bruk: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=577957 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå