AliasPenger Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hei jeg lurer da på om jeg skal kjøpe Nokia N97 Mini eller HTC Hero ? hva er pluss,minus? Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jegmå bare spør. Hva er egentlig forskjellen på Nokia n97 og nokia n97 mini? Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Haha.. Forstått d sånt at det er en utgave som kanskje er mindre avansert eller noe.. men va ligger i forskjellen ? Hva mangler på mini som n97 har feks? å kanskje størrelse og utseende, men nå tenker jeg inne på selve telefonen jeg da. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det er akkurat samme telefonen, bare at den er mindre. Skjermen er på 3.2" istedenfor 3.5". Så mangler D paden på tastaturet og batteriet er litt svakere (tror jeg). Og den er kanskje noe mer avrundet i designet. Ellers er den helt lik. Google er din venn forresten Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) For all del ikke glem at n97 har 8GB harddisk eller var det 16 husker ikke Hadde den ett par dager før jeg leverte inn den igjen til fordel av Hero som er fantastisk i forhold synes jeg da.. Tror nok Nokias mobiler er noe undervurdert pga Android Winmobile ect.. N97 er en Buissness telefon med allt du kan teke deg eneste en android kan faktisk gjøre det verre om du driver med rooting å sånn Custome OS Allt i allt Android er ikke så låst som nokia kom jeg til å tenke på N900 den er vell så custome en telefon kan bli Forresten det har jo komt en ny fra LG med qwerty og med Android måtte jo vert midt i blinken om du må ha qwerty da Endret 1. april 2010 av hubbix Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Sant. N97 har 32 gig minne Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Vil heller glatt annbefale f.eks en LG GW620 med android istede for en N97.. Sjefen min har en N97, og er jo bare plaget med å få lagt inn applikasjoner.. Gå heller for android.. Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Sant. N97 har 32 gig minne 32GB Enig med Complexity Lenke til kommentar
AliasPenger Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Det blir nok mest sansynelig en Hero da Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kost heller på deg et par hundrelapper ekstra og kjøp Legend (eller enda bedre, Desire Men det blir enda noen hundrelapper dyrere) Lenke til kommentar
qiny Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 HCT Hero! Helt klart! Den Nokian er helt ubrukelig. Dessuten er det mer classic å bruke HCT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå