sn0dig Skrevet 27. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Rett utenfor skolen min det der.. jeg skammer meg Vi var alltid snille - det var folk fra andre skoler som lagde bøll. Mine damer og herrer, samle dere nå rundt dette utrolige eksemplaret av selektiv hukommelse. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 NKF (Norges Kreative Fagskole) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Mine damer og herrer, samle dere nå rundt dette utrolige eksemplaret av selektiv hukommelse. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 I sees ju foodz 70-200 F/4L @ F/8, 1x blits med softbox, 1x orbis, dumme mellomringer Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Pass på så ikke det øyet popper ut. Morsom vinkel. Men er det der hamsterfor altså? Stakkars dyr... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Det er sånn mat de spiser ja. Må ha masse hard mat sånn at ikke tennene blir sløve Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Værsågod, sitt ned Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Værsågod, sitt ned De beste setene i byen. Der kan en sette seg ned med an kopp kaffe og noen kaker og se på rosene vokse seg store ut over våren Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 ..Han er heldig'n Ola! I have heard about blomsterbed, but this is a blomstersofa!? Ellers fin stemningsrapport fra Noregs Kristelige Folkehøgskolelag.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 eller norges kreative fagskole, kanskje Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Potato - patata*). Er're så nøye, da? *) Sistnevnte betyr forøvrig søtpotet, som er noe helt annet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Takker for mange morsomme bilder i aprilfest - likte kanskje den avdanke mæsja aller best - mange morsomme bilder! Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Takk for festen. Morsomt å få et lite innblikk i russens verden,.. men jeg likte også "mæsja" best Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Takk for alle kommentarer Var usedvanlig vanskelig å faktisk gidde å ta bilder denne gangen. Inspirasjonen er ikke helt tilstede. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Takk for alle kommentarer Var usedvanlig vanskelig å faktisk gidde å ta bilder denne gangen. Inspirasjonen er ikke helt tilstede. Jeg slet også med insprasjonen denne gangen. Men det må nok temaet jeg valgte også få litt skylden for. Men det ble da tross alt noen bra bilder ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå