sn0dig Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Bruker: sn0dig Utfordring: To be determined Ta bilder daglig Deltakernivå: Entusiast Utstyr: 1D Mark III, 17-40, 135mm, 70-200 Ikke sikker på tema ennå, men det kommer nok snart. Oppdatering 14. April: Fra i dag av skal jeg kun bruke 70-200 til bildene som en ekstra utfordring Endret 14. april 2010 av sn0dig Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Fortsatt usikker på tema, men drar på hytten i morgen, så får nok ikke postet på noen dager uansett.. her er dagens bilde Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 En eller flere av klokkene går ikke rett. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 pynt kalles det Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 De er riktig 2 ganger for dagen :!: Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 ..Noen fordeler skal man ha med analoge klokker. Fine skrå linjer, forresten. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Meget stilig. Mange utfordringer som kan dekkes her. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Da har jeg kommet hjem fra hytta, og utfordring endres fra To be determined til Ta bilder daglig, endrer altså ikke navnet på tråden Har som oftest meldt meg på som pingle på utfordringer, men vil klare entusiast denne gangen, så da dropper jeg et spesielt tema. Bilder for 2-4 april kommer.. snart Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) 2. April 3. April Benzin Endret 4. april 2010 av sn0dig Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 4. April Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Stilig Benz! (Ved bruktbilkjøp ville jeg nok prutet litt, dog ) Edit: Wow - er 4 april "Hells day" - her var det varme, ild og småskumle typer, gitt?!? Endret 4. april 2010 av a_aa Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Tja, tror det ville ha vært mer av typen "du får den om du fjerner den fra eiendommen" Samme gjelder sikkert huset som den stod med siden av... Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 2. og 4. likte jeg veldig godt. Den sauen virker veldig nysgjerrig på hva du driver med. Gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Aii! Så slett ikke bra ut, nei! Håper det gikk bra med alle folka?! Tingene kan jo gjenanskaffes - de fleste er jo forsikret herfra til evigheten nå - men uansett er det nok mange følelser som også får noen stygge sår i en sånn brann Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Vet ikke hvordan det gikk med folkene, om det i det hele tatt var noen folk i huset da det brant. Var nok noen dager/uker siden det brant. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 5. April Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 I dag ble det et kjedelig frikort. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Likte forresten Benzin - morsomt med rust og falmet stjerne ved siden av friske regnbueoljefarger.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 7. April Dagens bilde er et litt sært ett. Hva gjør man når man vil ta makrobilder uten makroobjektiv? Jo, man kjøper mellomringer til 10$ fra dealextreme. I mitt tilfelle disse. Ingen elektronisk overføring, kun luft. Men det er jo godt nok. Satt objektivet på F/5.6, holdt inne nedblendingsknappen når jeg skrudde det av, og monterte mellomringene. Fokus var ikke lett å oppnå, med nedblendet objektiv innendørs, men fikk noen skarpe bilder. Dette er ikke croppet, kun nedskalert. 135mm F/2L med 3 mellomringer og 430EXII igjennom Orbis ringblits. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Hamster? Den ser litt skummel ut med det lyset fra ringblitsen i øynene. Kult bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå