tomsi42 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Selv med min overmennesklige styrke har jeg dessverre ikke mulighet til å flytte hus. Bygget ligger i en bakke, og er litt ... rart bygget. edit: men takk for kommentar! Det er ikke urimelig at byggherren eller eier blir grinete hvis du prøver å jekke opp huset. Men du kan rette opp selve bildet i etterbehandlingen - det er billigere og du slipper å komme på forsiden av VG. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Syntes allikevel det var morsomt at metallboksen, asfalten og et par postkasser stod lent i én retning, mens kanten for grunnmuren (..tro?) stod i en annen vinkel.. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Det er ikke urimelig at byggherren eller eier blir grinete hvis du prøver å jekke opp huset. Men du kan rette opp selve bildet i etterbehandlingen - det er billigere og du slipper å komme på forsiden av VG. Når sant skal sies så har jeg tenkt på det selv, men jeg lurer på om det ødelegger linjene i postkassene og den metallboksen. Litt vanskelig, men det er jo en flott utfordring jeg får ta. Syntes allikevel det var morsomt at metallboksen, asfalten og et par postkasser stod lent i én retning, mens kanten for grunnmuren (..tro?) stod i en annen vinkel.. Ja, jeg syns også dette er litt av sjarmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå