AMPFILER Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 noen ganger når jeg hører på musikk, etter en liten stund så kommer det spraking pluss att det høres ut som om man hører på 2 sanger samtidig.. hva kommer dette av? noen andre som har samma feil? kommer ikke på kazaa men på winamp og spill.. Lenke til kommentar
22122277 Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Er også plaget av spraking/knitring når jeg spiller musikk (mp3) med mitt onboard kort (Asus). Får vel kjøpe meg et separat kort antar jeg. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 slet med det samme problem med mitt a7n8x. Er et velkjent problem p nforce 2 kortene...vet ikke om de klarer å fikse problemet i kommende drivere. Kjipt hvis du må kjøpe separat kort siden soundstorm brikken gir bra lyd, nesten like bra som audigy 2. Kult om nvidia hadde gitt lagd separate lydkort med soundstorm brikken på...tenker jeg kara borte hos creative hadde begynt å svette litt Lenke til kommentar
Procli Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg har kjøpt meg et Creative Audigy Player lydkort. Alt fungerer bra når jeg installerer driverne til det.. men når jeg installerer driverne som fulgte med cd`en til Asus HK - så er det ikke mulig å få lyd i det hele tatt! Nåen som har no tips her? For å få lyd i det hele tatt, så må jeg jo skifte over pluggen til det integrerte lydkortet. Får forresten bare èn av mine 4 kabinett vifter til å fungere - se http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...1756&highlight= Lurer også på om jeg bør flashe BIOS`en min. Prøvde dette - med "Awdflash.exe" som jeg la på diskett.. men han fant ikke target filen. Motherboard Info Manufacturer ASUSTeK Computer INC. Model A7N8X2.0 Version REV 1.xx BIOS Vendor Phoenix Technologies, LTD BIOS Version ASUS A7N8X2.0 Deluxe ACPI BIOS Rev 1002 Beta 012 BIOS Release Date 03/14/2003 BIOS Properties Plug and Play, Flash, AGP AGP Revision 2.0 Rate 1x, 2x, 4x (1x enabled) Available Rate 0x00000007 Selected Rate 0x00000001 Aperture Size 0 B Sideband Addressing supported (disabled) Fast Write supported (disabled) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå