Stonescream Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 http://www.itavisen.no/art/1298088.html Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Ikkje så overraskande det akkurat, dei var først med GF3 og. Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 *kremt* prisen på en mac ja!! Jeg ville ikke hatt en mac om jeg så fikk den presset på meg, den er treg i alt annet en bildebehandlig!!! Det er i alle fall ikke en spille maskin... Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Eg vil no påstå at dersom eg skulle hatt ei surfe/mp3-maskin på stova så hadde nok den nye iMac'en stått høgt på lista. Lenke til kommentar
bender Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Når det gjelder mac som spillemaskin er det en overkul erfaring, men nedturen kommer når du skal få tak i nye spill. Heldigvis er Quake 3 og UT med alle mods tilgjengelig....puh :smile: Det som irriterer meg er at Apple ikke forteller hvilket Geforce4 MX chipset de skal bruke.....grrr.....jeg vil vite specs, NÅ!!!! Det eneste som jeg har funnet er det som er skrevet her på hardware.no: http://www.hardware.no/nyheter/jan02/gefor...en_details.html Post flere linker med fetere info om noen har.... Lenke til kommentar
kjakan Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Det e jo ganske latterlig at en toppmodell til 35000 har gf4 mx! Hvis man skal ha det beste er gf4 mx et latterlig valg spør du meg! Ikkje d at eg vet nøyaktig ytelse men det er jo en billigversjon av gf4. Spillytelsen var ikkje akkurat imponerende; 115 fps i q3. er vel nede i ca 50 i serious sam og rtcw da? jaja whatever Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Det er en viss ytelses forskjell på MAC og PC-er også da,.... Uansett om jeg er enig med at de er så dyre,... ! - Ufordragelig dyre ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå