alextech Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Sitter og koser meg på TG nå, men har ett lite problem. Pcen min blir veldig varm. Hvordan kan jeg få skrudd opp viftehastigheten på alle vifetene? Hovedkort: ASUS P5Q Endret 31. mars 2010 av alexan0204 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Bios og board settings eller noe sånt... Lenke til kommentar
chillevik Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) speedfan kjekt program søk i google:P eller expertool men det er bare for skjermkort hastighet Endret 31. mars 2010 av chillevik Lenke til kommentar
alextech Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 speedfan kjekt program søk i google:P eller expertool men det er bare for skjermkort hastighet Ja, har lastet ned Speedfan, Men var litt ussiker på om det faktisk gjorde jobben sin. Den sier iallefall at GPUen min er 77 grader nå, og når jeg spiller hopper den fint opp til 90. det er klart at varmt blir det jo. Men syns 90 grader blir litt drøyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå