Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Åja, da så hadde vært interessant å sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Har regna alt for mye i dag, så ble en veldig rask tur utenfor døra, med paraply, for å få et bilde. (I mangel på en bedre idè til noe å ta bilde av inne.) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Glimrende! Her funker den tynne dybdeskarpheten og isoleringen veldig bra, synes jeg - virker som om det ikke er store krabaten som ble klekket ut der.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Takk, Trondster! Nei, den krabaten er nok veldig liten. En ting som overrasket meg litt var at jeg fant egget på fortauet. Det var rett attmed en mur som er laget av mange store steiner, er mulig det er reir inni sprekkene der. Jeg vet at det er mange fugler som har reir på bakken eller veldig vlavt, men trodde egentlig at de små holdt seg litt i høyden så de var mer beskyttet for katter eller andre ting. Forresten så har ikke jeg noen lang fin tale som avsluttning på denne festen Men takk til alle som har fulgt med og gitt hyggelige kommentarer! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hvis det er noen fuglekikkere innom tråden så er jeg forresten nysgjerrig på hva slags fugl det er jeg også. Så en artsbestemmelse vil bli satt pris på. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Takker for fest - små ting som ble heller interessante, med tranpiller, gamle insekter og fine eggeskallet - har vært gøy å følge med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå