Petteram Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Portrettene var kanonbra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg er tilhenger av å se vekk fra regler, lover og teknisk fiksfakseri når bildet klarer å formidle en følelse og stemning på en god måte. Regler til for å brytes man må bare først lære reglene så man kan gjøre beviste valg for å bryter dem. Akkurat som du gjorde når du valgte å ikke ha noe helt i fokus. I gårsdagens bilde synes jeg du har fanget både stemning og følelse glimrende. Takk! Bra det falt i smak. Likte det siste bildet i spoiler 13 april! Dagens (eller gårsdagens blir det vel) Var glimrende. Helt riktig valg å ikke ha noe i fokus, det gjør at bildet skiller seg litt ut. two thumbs up Takk! Kan jeg spørre hva som gjorde at du likte det best? Portrettene var kanonbra Mange takk Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Likte det siste bildet i spoiler 13 april! Dagens (eller gårsdagens blir det vel) Var glimrende. Helt riktig valg å ikke ha noe i fokus, det gjør at bildet skiller seg litt ut. two thumbs up Takk! Kan jeg spørre hva som gjorde at du likte det best? Går ut ifra at du mener spoilerbildet? Syns lys, komposisjon og bakgrunn/setting gjorde hele bildet, skittent nedtagget vindu og drømmende blikk. For å komme med litt kostruktiv kritikk så er det eneste (slik jeg ser det) som kunne vært gjort annerledes er at hun kunne hatt begge føttene samlet i vinduskarmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Er enig med deg der, irriterte meg litt over det når jeg så gjennom bildene senere. Men jeg ble fornøyd med det likevel da. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Ooh, bildet av de dystre grenene var flott. Nydelig bakgrunn. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 +1 Virkelig fine greiner i skumringen! ("The twilight zone!" ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Takk for koselige kommentarer Her kommer noen flere bilder, var uten nett i helgen og har ikke fått somla meg til å poste noe før nå. 18. april (Overdrev vignettingen litt med vilje.) 19. april Dof-en ble kanskje litt vel liten? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 18 april ble bra med flotte skyer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Takk, Petter! Her kommer mer bilder, litt sent, as always. 21. april 22. april Fargeversjon: Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Liker begge de to siste svart/hvit bildene. Du har et godt blikk for enkle og pene motiver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Tusen takk! Glad du likte de Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Morsomt med tallet - hinter til fargene (eller mangel på sådan) på motivet i virkeligheten også.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Takk. Jeg brukte en god stund på å prøve forskjellig blender og lukkertid, ble gåen i ryggen til slutt. Men så falt valget på dette, jeg har vel en ting for liten dof. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Liker begge de to siste svart/hvit bildene. Du har et godt blikk for enkle og pene motiver. +1 Du valget en utfordring som passet deg godt ser det ut til. Jeg likte spesielt godt bilde av ringen. Der har du truffet med alt! Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ringen var absolutt flott, og det er 22. April også (selv om jeg er helt uten snøring på hva det egentlig er for noe) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Tusen takk for koselige kommentarer! Det er en del av en gitar, btw Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Gitaren å ringen likte jeg. Har prøvd meg på en lignende detaljstudie med gitaren min før, men synes du klarte deg bedre enn meg. Edit: Skrivefeil Endret 27. april 2010 av iamluka Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Takk, har du bildet på nett så jeg kan se? Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Takk, har du bildet på nett så jeg kan se? Nei, jeg kan faktisk ikke finne de. Mulig jeg slettet de når jeg tok en opprydning på harddisken i påsken. De var som sagt ikke så veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå