Gå til innhold

Aprilfest 2010 - Anfall - De små tingene

Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Jeg er tilhenger av å se vekk fra regler, lover og teknisk fiksfakseri når bildet klarer å formidle en følelse og stemning på en god måte. Regler til for å brytes man må bare først lære reglene så man kan gjøre beviste valg for å bryter dem. Akkurat som du gjorde når du valgte å ikke ha noe helt i fokus. I gårsdagens bilde synes jeg du har fanget både stemning og følelse glimrende.

Takk! :D Bra det falt i smak.

Likte det siste bildet i spoiler 13 april!

Dagens (eller gårsdagens blir det vel) Var glimrende. Helt riktig valg å ikke ha noe i fokus, det gjør at bildet skiller seg litt ut. two thumbs up :thumbs:

Takk! :) Kan jeg spørre hva som gjorde at du likte det best?

Portrettene var kanonbra :thumbup:

Mange takk :D

Lenke til kommentar

Likte det siste bildet i spoiler 13 april!

Dagens (eller gårsdagens blir det vel) Var glimrende. Helt riktig valg å ikke ha noe i fokus, det gjør at bildet skiller seg litt ut. two thumbs up :thumbs:

Takk! :) Kan jeg spørre hva som gjorde at du likte det best?

Går ut ifra at du mener spoilerbildet? Syns lys, komposisjon og bakgrunn/setting gjorde hele bildet, skittent nedtagget vindu og drømmende blikk. For å komme med litt kostruktiv kritikk så er det eneste (slik jeg ser det) som kunne vært gjort annerledes er at hun kunne hatt begge føttene samlet i vinduskarmen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Er enig med deg der, irriterte meg litt over det når jeg så gjennom bildene senere. :p Men jeg ble fornøyd med det likevel da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Takk for koselige kommentarer :) Her kommer noen flere bilder, var uten nett i helgen og har ikke fått somla meg til å poste noe før nå.

18. april (Overdrev vignettingen litt med vilje.)

post-145158-1271749806,583_thumb.jpg

19. april Dof-en ble kanskje litt vel liten?

post-145158-1271749781,2247_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Takk. Jeg brukte en god stund på å prøve forskjellig blender og lukkertid, ble gåen i ryggen til slutt. Men så falt valget på dette, jeg har vel en ting for liten dof. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...