bareanton Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det var nesten så jeg fikk lyst på en tranpille. Men bare nesten Uansett lekkert presentert. +1 MEN hvis noen hadde funnet ut at de skulle blande flytende tran med alkohol og selge det dyrt, så hadde vi sikkert sittet å kost oss med det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Møllers tran 21 y/o limited edition cask strength single cask? (Beklager for trådkapring, anfall) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Møllers tran 21 y/o limited edition cask strength single cask? (Beklager for trådkapring, anfall) ..Du skal jobbe litt for å ta et bilde som gir mer uvel-følelse enn det mentale bildet jeg fikk der... Men - tranpilla var flott presentert! Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Tranpiller presentert som sukkertøy er jo nesten svindel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Endelig litt vårtegn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg tok meg selv i å undre hvordan det hadde blitt om du gjorde det svarthvitt utenom det gule. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 But that's not gonna happen! Jeg prøvde meg på det tidligere, men da ville ikke PS samarbeide og tålmodigheten min strakk ikke til. Får se hva jeg får tid til ved en senere anledning. Her er i alle fall nytt bilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Var på fjellet på Voss i helgen, ble ikke så mye bilder med 105mm-en, men det er da noe. 10.april Her er et par andre jeg tok: Og her er et "nødbilde" jeg tok i går. Kreativiteten var ikke helt på topp... Endret 12. april 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Oooh - fikk lyst til å stå slalom igjen - har ikke gjort det på mange, mange år.. Masse detaljer i bildene - de tåler enda litt mer oppskarping for å vise smådetaljene.. Ellers er vi nå oppe på en hel del I lys lue-bilder i aprilfestene.. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Syntes paraglider(?)-bildet var flott, med den første skjermen i kontrast mot den blå himmelen, og de andre mot snøen - og liker inntrykket av bevegelse ut av bildet (En aldri så liten liten sensorrens eller større blenderåpning hadde skutt ned noen UFO'er øverst på himmelen der, tror jeg...) Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Syntes paraglider(?)-bildet var flott, med den første skjermen i kontrast mot den blå himmelen, og de andre mot snøen - og liker inntrykket av bevegelse ut av bildet +1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Oooh - fikk lyst til å stå slalom igjen - har ikke gjort det på mange, mange år.. Masse detaljer i bildene - de tåler enda litt mer oppskarping for å vise smådetaljene.. Ellers er vi nå oppe på en hel del I lys lue-bilder i aprilfestene.. Takk for kommentar hva mente du med den siste der? Syntes paraglider(?)-bildet var flott, med den første skjermen i kontrast mot den blå himmelen, og de andre mot snøen - og liker inntrykket av bevegelse ut av bildet (En aldri så liten liten sensorrens eller større blenderåpning hadde skutt ned noen UFO'er øverst på himmelen der, tror jeg...) Takk, og jeg vet. Men jeg tror det var noe rusk på linsa, sensorrens hadde vel gjort seg uansett, for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Ellers er vi nå oppe på en hel del I lys lue-bilder i aprilfestene.. Takk for kommentar hva mente du med den siste der? ..For eksempel har både tomsi og undertegnede bilder "I lys lue" - som stearinlyset ditt.. :) Endret 13. april 2010 av Trondster Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ellers er vi nå oppe på en hel del I lys lue-bilder i aprilfestene.. Takk for kommentar hva mente du med den siste der? ..For eksempel har både tomsi og undertegnede bilder "I lys lue" - som stearinlyset ditt.. :) Pluss meg som har et :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Et bilde jeg tok i går, er vel det eneste av det jeg tok bilder av i går som er relevant til temaet. Og så et portett (+ noen som ikke passer til tema, men slenger de ut likevel.) Endret 13. april 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) ..For eksempel har både tomsi og undertegnede bilder "I lys lue" - som stearinlyset ditt.. :) Åja, det burde jeg egentilg forstått med en gang, siden jeg allerede har sett bildene deres. Men var vel ikke helt våken. Endret 14. april 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Se, spirer på trærene! Ok, ikke det mest vårlige bildet. Hadde egentlig ikke noe bilde i dag, men jeg tok kameraet med meg ut før det ble helt mørkt, i håp om å finne et spennende motiv. Da så jeg hvor fin himmelen var i bakgrunnen av "knoppene" på trærene. Det kunne kanskje vært litt mer i fokus, men jeg ville ikke ha det 100%. Vet ikke hva dere synes, men jeg synes det bidro litt til stemningen i bildet, at det var litt utav fokus. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Nå hørte jeg nesten x-files-theme i bakgrunnen. Stemning! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg er tilhenger av å se vekk fra regler, lover og teknisk fiksfakseri når bildet klarer å formidle en følelse og stemning på en god måte. Regler til for å brytes man må bare først lære reglene så man kan gjøre beviste valg for å bryter dem. Akkurat som du gjorde når du valgte å ikke ha noe helt i fokus. I gårsdagens bilde synes jeg du har fanget både stemning og følelse glimrende. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Likte det siste bildet i spoiler 13 april! Dagens (eller gårsdagens blir det vel) Var glimrende. Helt riktig valg å ikke ha noe i fokus, det gjør at bildet skiller seg litt ut. two thumbs up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå