**dp** Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 ja, du så riktig.. for de av oss som er litt innenfor klokking vet at Knut aka Knopflerbruce er helt AMD frelst/fan. meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, det kan se ut som han har holdt oss for narr hele tiden!!! det jeg skal vise dere er ikke bare banebrytende, men nettopp sensasjonelt. hold dere fast! haha, BUSTED Knut Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 ehhh.. hva? jeg visste ikke at du var her engang.. og vips, der løp du rundt med capsen! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 :!: Der kom hemmligheten ut Knut :!: Jeg har ikke sagt noe så, men nå kan du trygt stå frem Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Emnetittelen brøt også med tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 dp er en velkjent photoshopper, forøvrig... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Haha, nice shot! x] Tydeleg at du må til med meir intelklokking, knopfler. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Da får Intel selge dem til en studentvennlig pris, og ikke 3k++ for noe som er brukbart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå