Slipstream Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 3,5 koblinger og ikke noe spesielt fancy noe av det. Hvordan ha begge maskinene koblet opp på samme høyttalere? Maskinene benyttes svært sjeldent samtidig, men det er kronglete å flytte ledninger mellom de. Jeg ser for meg en bitteliten boks som lar meg ha begge tilkoblet. Føler selv jeg ikke trenger en bryter som bytter mellom de to maskinene som kilde. Så gjerne en løsning som bare godtar begge maskinene som innkilder. Har noen et godt løsningsforslag? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 teip og ei saks... og 5 minutter... også trenger du vel litt kabler, det kan du shoppe fra den lokale butikken eller www.dealextreme.com Lenke til kommentar
Slipstream Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 teip og ei saks... og 5 minutter... Ehm, vil ikke det andre lydkortet kortslutte om jeg bare spleiser sammen kablene? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Maskinene benyttes svært sjeldent samtidig Trudde du meinte bærbare her som ikkje var på plassen sin heile tida. Lenke til kommentar
Slipstream Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Nei, det er to stasjonære maskiner som skjeldent brukes samtidig. Så skjeldent at jeg ikke ser behovet for å ta opp mer skrivebordsplass med et ekstra sett høyttalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå