TarmenMinIMunnenDin Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Først vil jeg bare si at jeg er fullstendig klar over hvor dum jeg er som rota meg oppi dette! Jeg hadde hvertfall holdt på med en jente en stund(vi kaller henne jente nr.1 for ordens skyld), men så var jeg på en fest og traff en jente nr.2. Vi endte opp med å kline litt og det kom såklart bilder av dette på facebook! Jeg unnskyldte meg hundre ganger til jente nr.1 og jeg var sikker på det var slutt, selvom jeg diverse ganger sa at jeg bare hadde vært full og at jeg ikke hadde kontakt med jente nr.2 . Så jeg var så dum at jeg begynnte å gå litt ut med jente nr.2. Og nå har jente nr.1 funnet ut at hun virkelig har lyst til å prøve med meg mens jente nr.2 virker rimlig interessert. Jeg for min del liker begge kjempegodt og har ikke lyst til å såre noen av dem. Hva kan jeg gjøre? Værsåsnill, jeg trenger hjelp her og jeg får ingen gode svar av venner. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Du har allerede såret nr 1 så det spørs jo om hun egentlig kommer til å tilgi deg eller ikke. Og så bør du vel egentlig finne ut hvem av de du virkelig har lyst på. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Dette valget tror jeg rett og slett du må ta selv. Du får vente litt hvis du ikke vet hvem du skal velge (se opp for bilder ) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Slå opp med begge to, og tenk litt over hva gjør du. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Veeeldig enig med Slimda!! Endret 31. mars 2010 av Sigurdl Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Du gir jo tydelig vis blaffen i jente nr. 1, så du får slå opp med henne først som sist. Før jente nr. 2 finner ut av det, hvis det kan inspirere deg til å få ut fingeren. Eventuelt får du fortelle begge to at du trenger litt tid alene. Mens du finner ut hva du vil. Endret 31. mars 2010 av Erigon Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hadde du hatt interesse av å forsøke et forhold med nr. 1, hadde ikke det vært en nr. 2 inne i bildet. Spørs også hva du legger i "å gå ut med". Kaffe eller en runde i tørrhøyet? Å gå ut med to damer samtidig er som å danse brudevals i et minefelt, hva om de finner ut at du har datet en annen dame samtidig? Vil du forsøke et forhold med en av de, diskré avvis/kutt kontakt med den andre. Lenke til kommentar
TarmenMinIMunnenDin Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Jeg har lyst til å forsøke med nr.1, men det er ikke så spennende lenger når vi, etter å ha holdt på så lenge som vi har, såvidt tørr å holde hender! Haha, mente en kaffe! Tror ikke de finner det ut med mindre jeg tabber meg ut veldig eller en av dem skulle finne på å skrive noe på wallen min på facebook! Dessuten så bor de et stykke unna hverandre så de har ikke mange felles bekjente heller tror jeg! Må vel gjøre det... Ikke lett dette her! Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 hvorfor er det så gale at en gutt gjør det? Jenter driver med jo dette daglig, det har jeg selv erfart. Tror jeg hadde gått for jente nummer 2 for å få en "fresh" start. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jente nr 2. Uten tvil - Men pass på at du ikke roter med en annen igjen, da Hehe. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Enig med 'Slimda' egentlig. Men ellers, så syns jeg du burde velge jente nr. 2, for som andre har påpekt, så har du allerede såret jente nr. 1, og hadde du virkelig vært interessert i hun, så ville det aldri vært noen jente nr. 2 i bildet i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
TarmenMinIMunnenDin Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Enig med 'Slimda' egentlig. Men ellers, så syns jeg du burde velge jente nr. 2, for som andre har påpekt, så har du allerede såret jente nr. 1, og hadde du virkelig vært interessert i hun, så ville det aldri vært noen jente nr. 2 i bildet i det hele tatt. Værste jeg vet er å ikke ha noen å holde på med Litt av problemet med nr.1 er at vi har kjent hverandre og holdt på meste parten av tiden i nærmere 2 år! Og det har virkelig ikke skjedd NOE på den tiden utenom litt kyssing. Men som hun sa selv så ville hun gjerne forsøke ordentlig en gang som mest sannsynlig gir det litt mer fart Og det kan jo fort øke interessen igjen! Håper virkelig ingen av jentene snubler over denne diskusjonen på google eller noe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Klarte å rote meg opp i samme situasjon selv faktisk, for mange år siden da jeg var "ung og dum". Resultatet var at ingen av dem ønsker å snakke med meg mer, selv mange år etterpå. Ikke akkurat så gøy... Lenke til kommentar
TarmenMinIMunnenDin Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Klarte å rote meg opp i samme situasjon selv faktisk, for mange år siden da jeg var "ung og dum". Resultatet var at ingen av dem ønsker å snakke med meg mer, selv mange år etterpå. Ikke akkurat så gøy... Det er akkurat det jeg skal prøve og unngå her! Heldigvis har ikke disse jentene noe med hverandre å gjøre da, så har den tryggheten hvertfall! Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Sats på begge, og gjerne ei til! Hold på sånn heilt til det eksploderer ;] 6 Lenke til kommentar
TarmenMinIMunnenDin Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Sats på begge, og gjerne ei til! Hold på sånn heilt til det eksploderer ;] haha, gjelder å kose seg nå? Så tar man tiden etterpå når den kommer! Lenke til kommentar
My War Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hadde det ikke vært lurest å bare valgt Jente nr. 2? Høres ut som du har ødelagt sjangsen din med Jente nr. 1. Det hele er egentlig opp til deg. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Slå opp med begge to, og tenk litt over hva gjør du. Skriver under på dette. Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det lureste er at du tenke veldig igjennom ka du egentlig vill pga dobbeltforhold funker dårlig og da blir det automatisk utroskap.Du er heldig for at dei 2 jentene ikke har oppdaget deg,men går du til nr 2 feks så blir det der kjedlig osv det også etter ei periode også funker det ikke det heller og slik fortsette det på nr 3-4-5-6.. så jeg vill annbefale du tenke veldig nøye på kem av dem du vill ha eller ikke eller så burde du ikke innlede forhold og berre vær ungkar som puler rundt og ikke har nokke serriøst forhold å kan leve livet uten man sårer en parner ,men da må du passe på ka du sei. En jeg kjenne driver på sann pga han klare aldri å holde seg til ei dame og for å ikke såre dei eller ka det er så er det like greit med 1 night stands.. Lenke til kommentar
TarmenMinIMunnenDin Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Hadde det ikke vært lurest å bare valgt Jente nr. 2? Høres ut som du har ødelagt sjangsen din med Jente nr. 1. Det hele er egentlig opp til deg. Nettopp det jeg ikke har! Jeg håpet nesten jeg hadde det så jeg slapp å sitte med det problemet jeg nå har, men hun ville prøve igjen. Det lureste er at du tenke veldig igjennom ka du egentlig vill pga dobbeltforhold funker dårlig og da blir det automatisk utroskap.Du er heldig for at dei 2 jentene ikke har oppdaget deg,men går du til nr 2 feks så blir det der kjedlig osv det også etter ei periode også funker det ikke det heller og slik fortsette det på nr 3-4-5-6.. så jeg vill annbefale du tenke veldig nøye på kem av dem du vill ha eller ikke eller så burde du ikke innlede forhold og berre vær ungkar som puler rundt og ikke har nokke serriøst forhold å kan leve livet uten man sårer en parner ,men da må du passe på ka du sei. En jeg kjenne driver på sann pga han klare aldri å holde seg til ei dame og for å ikke såre dei eller ka det er så er det like greit med 1 night stands.. Jeg er veldig lei av å være singel og har lyst på et forhold. Har lyst på en fast en. Jeg vet egentlig ikke om jeg har noe tro på om jeg og nr.2 kommer til å fungere. Vi er fra to forskjellige verdener(oslo øst og bærum). Rimelig sikker(kan ikke si 100% ettersom jeg aldri har hatt noe seriøst med en jente før) på at jeg kommer til å holde meg kun til den jenta jeg er sammen med om jeg kommer så langt, men jeg føler ingen forpliktelser(spesielt når jeg er drita) til å kun holde meg til henne før vi er sammen! Men det mener jo de at jeg burde og jeg skjønner jo selv at jeg også burde det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå