Gå til innhold

Andre dag med MW2 (360), og jammen føler jeg at jeg suger balle.

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Har hatt MW2 en god stund, men nettopp giddet å ta deg online grunnet litt mer fritid framover.

Har generelt sett vært ganske god i FPS, men her blir jeg jammen eid! :D Virker litt som om det er slik at de som har spilt lengre har en GOD del bedre våpen enn meg (termisk sikte, ol.l), og blir dermed eid i alle kanter. :p

Uansett, så er det utrolig kjekt å alltid havne i kamp med Norske spillere. Har enda tilgode å spille med noen utenlandske forutenom to fra SWE igår (teller kun mic, dem uten er bare kjipe botter for meg :p).

Så med det, så lurer jeg på om dere har noen tips? Tips til bedre scoping, løping, map-taktikk? Må vel glo litt youtube etterpå, tenker jeg meg.

Om noen vil eller vil bli, skolert, så er GT: Emperor Riot.

PS: Eneste gøye FPS-spillet jeg gidder ta online siden Halo 3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler deg å kanskje benytte deg litt av default-klassene, der er det perks og ting til våpen som ikke blir låst opp før du får spilt mer.

Har ikke noen spesielle tips til deg for å unngå å bli eid. Ferdighetene kommer seg etterhvert som du spiller og har blitt nok eid til å forstå hva du gjør feil. :p

Lenke til kommentar

Jeg KLARER ikke campe. Blir alltid alt for kjedelig og stille.harhar.gif Har vunnet et par kamper med 15/2, 20/3 og slikt, men til vanlig blir jeg eid. Endelig kommet meg til lvl 37, dog, så snart M16 og greier.dribble.gif

PS: Suger fortsatt, men heldigvis fått spilt mot litt felles-nubs.cool.gif

Lenke til kommentar

Tips for å spille bra:

1. Bruk silencer! Gjør at du kan snike deg bak fienden og usett plukke ned fiender. Gjør at du generelt sett kan spille mer defensivt som vil føre til at du dør skjeldnere. FMJ er som regel bortkastet.

2. Bruk en Assault Rifle! Dette er de beste våpnene i spillet, med høy dmg og god mobilitet. Bruk ScarH, Tar21, AK47, FAMAS eller ACR (!). ACR er bedre enn m4 på alle måter. FAL anbefales ikke spesielt.

3. Bytt til Tactical Setup og lær deg å droppshotte fiender, det vil si legge deg ned når dere møtes. Utrolig god taktikk.

4. Spill med et headset eller gode høyttalere slik at du hører hvor fienden kommer fra.

5. Spill defensivt, ta fiender på lang avstand, beveg deg slik at du hele tiden har liten blindsone, beveg deg rundt mapet, aldri i midten.

6. Bruk minimapet flittig for å finne fiender.

7. Når du har gjort alt dette, og fått igang skikkelig spilling, bytter du til killstreak setupet 5 - Predator Missile, 7 - Harrier Strike, 9 - PaveLow. Utvilsomt noe av det mest effektive du finner.

8. Bruk alltid perksene Scavanger, Stopping Power og Ninja Pro skal du spille med en assault klasse.

9. Bruk Claymores! Veldig effektivt.

10. Spesifiser perksene til klassene. Ikke putt stopping power på en SMG eller Cold-Blooded når du skal noobtube. Det finnes egne perks til dette.

11. UMP, Barret og HBAR er antagelig de beste våpnene innenfor hver klasse.

12. Have fun, ikke ta spillet for alvorlig.

Lenke til kommentar

Bruker Cold Blooded og Ninja Pro ekstremt mye. Scrambler har jeg ikke bruk for; piss enkelt å finne noen som bruker Scrambler. :p

Prøver ut Tactical nå.

Skulle ønske vi hadde store Norske kamper. Kan ikke fordra spille med folk som ikke har mic eller er fra forskjellige land. Funker ikke med kommunikasjon da. harhar.gif

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...