Gå til innhold

hva er skjedd med nettsiden til komplett.no ? bare den første siden lar seg skrive ut. er det tileggene som er problemet ?

Anbefalte innlegg

en nettbutikk er en nettjeneste derfor legger jeg mit innlegg her.

problemet er at nettsidene til komplett.no ikke funger skikkelig hos meg.

bildene som skal være på siden kommer ikke frem .

dette skjedde uten at jeg har gjort noe som helst .

i tillegg så er det kun mulig å forhandsvise den første siden på de fleste nettsidene der.

nettsidene till andre funger helt normalt.

er det flere som opplever det samme ?

jeg var på en annen pc med Windows xp ( med samme nettleser : firefox 3.6 ) der fungerte det slik det skulle

oppdate:

det ser ut til at dette problemet bare kommer ved brukt av nettleseren firefox i bruk sammen med Windows 7

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det holder ikke å slett det firefox kaller for historikk ?

jeg gjorde det

og startet firefox på nytt, ikke pcen .

måtte da skrive inne passordet til forumet på nytt i stedet for å firefox husker det.

det gjorde ingen forskjell

hvorfor er det kun sidene til komplett.no som gir problemer ?

-

det ser ut som om det faktisk var brannmur programmet zonealamt som var synderen.

jeg eksperimenterte litt med innstillingene der og men jeg var på nettsiden til komplett fik jeg et valg ( "blokkere bilder fra komplett.no" jeg kunne huke vekk.

hvorfor dett skjer er merkelig.

det er derimot noe annet som virker merkelig .

komplett.no later til å være den eneste nettbutikken som man kun kan skrive ut den første siden men informasjon om produktene i firefox - det skjer bare i forefox , ikke i Internett eksplorer

det viser seg at MPX.no har det samme problemet

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

spørsmålet blir hvilke av tileggnen i firefox som kan skape trøbbel . jeg trnger å vite det for å feilsøke. utvidelser : avg saf serch avg securty toolbar begge disse har noe med antivirus programet jeg bruker å gjøre flagfox forecasfox javaconsole norsk bokmål ordliste Zonealarm toolbar hvilke av disse utvidelsene ( plug-ins) kan skape trøbbel ? flere av nettside må bruke java i en eller anne samenheng for å fungere bl.a. nettbanken min. programtilegg: Adobbe acrobat canon image gatteway album pluggin ( kom etrer at jeg instalere ny skriver) Google update java deployment toolkit java platform SE 6 U18 microsoft windows media player firefox plygin mozila default plug-in shockwave flash silverlight plug-in windows genuine advantage windows live photo galery hvilke av disse kan skape trøbbel ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...