pastrom Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Noen som har en Sony STR-DE 545? Kurrant forsterker til en grei pris, men hvertfall: Jeg har lest andre steder at andre klager over at det er en sånn spesiell lyd som er irriterende. Skjønner ikke hvilken lyd de snakker om. Eneste jeg har merka er at det er ganske høy susing når det ikke spilles lyd i høytalerene, men skylles ikke dette at det er for høy/lav motstand i høytalerene? Noen som har noe å si? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Billige Sony-forsterkere har suding. Hvor høy den er kommer mye an på hvør høy følsomhet høyttalerne dine har. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 susingen-rippelspenningen kommer av de billige likeretter-komponentene som brukes Lenke til kommentar
pastrom Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Jahaja. Får se om jeg bytter den over sommeren med en Denon AVC-A1SR. Nei det var feil, det var Denon AVR-1803 jeg mente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå