elektroboy Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Lurer bare på om sokker krymper veldig i vask? Skal kjøpe noen sokker til fruen, å hu brukte vist str 40. Har tenkt til å kjøpe hvite umbro tennissokker. Der var det str 36-40. Er en str over som er 41-45. Er det greiest å kjøpe noen str over? I tillfelle det krymper? PS. Hun har ikke noen sånne sokker. Så ikke kom med at jeg må spørre hun! hehe Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Er jo bare å kjøpe store. Om de blir for store så er jo det bare å krympe de Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg hadde nok kjøpt 36-40. Bare pass på å vask de riktig, så burde de ikke krympe Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Hvite umbro tennissokker? Disse er til trening antar jeg? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Får håpe det. Er ufattelig stygt å gå med det til vanlig. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 PS. Hun har ikke noen sånne sokker. Så ikke kom med at jeg må spørre hun! hehe Kanskje ikke så rart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå