Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vet ikke om du karakteriserer mpc655 som en kvalitetspumpe, men hvordan gjøres det? tenker da på 2 loops med felles pumpe?

sann sett så er det vel en fordel at det er et dobbel gpu kort, men bare ei blokk.

på tide med oppgradering av serverparken til diskusjon.no!

Endret av Mumriken
Lenke til kommentar

Har veldig lyst til å vannkjøle 295'et mitt pga støy, men det er så dyrt for blokker i tillegg tror jeg det blir vanskelig å finne blokker til det.

Alt jeg mangler er slanger og blokker til cpu og gpu. Resten har jeg fra mine forige builds.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Hueldighvis må jeg levere kortet inn på reparasjon, og da håper jeg at det er så ødelagt at jeg må få et nytt, og siden 295 ikke finnes lengere så må de gi megg et nyere kort. Hvis det skjer blir det mest sansynelig vannkjøling hvis jeg finner penger nok i sparegrisen laugh.gif

Lenke til kommentar

Ville det vært en dum ide å ha en 120 rad bakerst i kabinettet, og en 360 rad i toppen av kabinettet til Corsaid Obsidian 800D? 120 raden til CPU'en og 360 Raden til GPU'en ( 5970 ) ? eller er det for mye for GPU'en, og for lite for CPU'en?

Lenke til kommentar

Silent: Men en trippel på alt det kommer du til og få greie temps, men ikke bra desverre. En trippel\dual blir sett på som greit til 2x480 alene.

Romis: En singel går greit til en cpu, alt etter hvor mye du klokker.

Dual og dual eller dual og trippel hadde vært det jeg hadde anbefalt, men vet at du ikke har plass:(

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Silent: Men en trippel på alt det kommer du til og få greie temps, men ikke bra desverre. En trippel\dual blir sett på som greit til 2x480 alene.

Romis: En singel går greit til en cpu, alt etter hvor mye du klokker.

Dual og dual eller dual og trippel hadde vært det jeg hadde anbefalt, men vet at du ikke har plass:(

Hvis du hadde tatt en titt på handlevognen min hadde du sett at jeg kjøper quad radiator.

EDIT:

Her er lenken i fall det er vanskelig å finne den forrige: http://www.ekwaterblocks.com/shop/wishlist/shared/index/code/f0fa014df6f5e409942771280d051441/

Endret av SilentNET
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...