idleman_2 Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 ferdig med dagens modding -> Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 din fotballgærne-tulling :!: Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 din fotballgærne-tulling :!: ser det ut som jeg har hatt tid til fotball Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 aaah, hvor leste jeg Wiki sitt innlegg da :!: Var han jeg sa det til Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 din fotballgærne-tulling :!: Jeg? Ikke fotballgærn tulling, men interessert er jeg. Er jo en av de største kulturelle begivenhetene i verden Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 din fotballgærne-tulling :!: Jeg? Ikke fotballgærn tulling, men interessert er jeg. Er jo en av de største kulturelle begivenhetene i verden er det kulturelt at 22 hodeløse kyllinger løper etter en ball ? aaah, hvor leste jeg Wiki sitt innlegg da :!: Var han jeg sa det til jammen... så du ikke noen bilder da ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Selv om det er den største sporten så betyr ikke det noe, det er kjedelig uansett. Like kjedelig som og tørke seg i stompen etter og ha lagt en lankabel Idle: Ser lekkert ut og du inspirerer seriøst nå Endret 17. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 er det kulturelt at 22 hodeløse kyllinger løper etter en ball ? Japp Enten man liker det eller ikke. Når man ser på holdningene som fremmes og båndene det knytter mellom nasjoner, så må man jo sette det i den kategorien. Er det noe annet i verden som samler alle verdens nasjoner, uten at de blir spetakkel, vold og elendighet? Men on topic: Ny PSU idag! Da ligger det vel godt over 50 timer med sleeving foran meg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Og de båndene forsvinner fort etter VM er over, som det alltid gjør. At ikke vi mennesker kan lære...hjelper ikke med bånd-knytting i 2 uker og så tilbake til krig Og til on-topic: Du gleder deg Wiki Men det blir bra da Endret 17. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 er det kulturelt at 22 hodeløse kyllinger løper etter en ball ? Japp Enten man liker det eller ikke. Når man ser på holdningene som fremmes og båndene det knytter mellom nasjoner, så må man jo sette det i den kategorien. Er det noe annet i verden som samler alle verdens nasjoner, uten at de blir spetakkel, vold og elendighet? Men on topic: Ny PSU idag! Da ligger det vel godt over 50 timer med sleeving foran meg Øh..... hooligans fotball pøbler som herjer saboterer dreper +++ holdninger fremmes ? fotballspillere som klipper ned folk, stempler, sparker, albutaklinger, spillere som angriper publikum med karatespark. Om laget går dårlig kan syndebukken bli drept fin sport et kjennetegn på fotballspillere er ødelagte ankler og hjerneskader som følge av nikking til ball... er en god del som har hatt hjerteproblemer på grunn av fotballen.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 *snip* Hehe, nå er ikke dette noe problem idag. Jeg tenker mer på arbeid mot rasisme, fattigdom og det faktum at alt spilles på et vennlig grunnlag. Man kan si hva man vil om fotball, men det er en kulturell begivenhet - og de aller fleste argumenter mot fotball som underholdning faller i grus. Men nok om det Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Idle@ hva er den lille "klossen" mellom radiatorene ? Wiki@ Har å fått meg ny PSU Edit: en t for mye der. Endret 17. juni 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Idle@ hva er den lille "klossen" mellom radiatorene ? Wiki@ Har å fått meg ny PSU Edit: en t for mye der. Molex plugg Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Molex plugg Aldri sett en sånn før tror jeg, hva skal den brukes til, viftene ? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Ingen fra bamble eller i nærheten som kan hjelpe meg når jeg skal sette sammen vannkjølinga? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Wohoo! leveringsbekreftelse fra microplex på am3 bakplate til apogee xt, hadde egentlig mista håpet! spørs om det ikke blir å pusle sammen noe nytt snart Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Ingen fra bamble eller i nærheten som kan hjelpe meg når jeg skal sette sammen vannkjølinga? Ser dårlig ut Du kan like greit gjøre det selv, så lærer du mest mulig Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Molex plugg Aldri sett en sånn før tror jeg, hva skal den brukes til, viftene ? er jo da molex plugg på ide harddiskene men denne er 12 kontaktpunkter... 4 stk temp sensorer 0g 6 stk vifter der viftene er koblet felles + ,gnd/- er 3 vifter koblet inn på samme punkt - 2 linjer en for hver radiator - 3 stk vifter på hver radiator, 2 stk rpm signal fra de midtre viftene, totalt bruker jeg 10 koblingspunkter for 4 sensorer og 6 vifter Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Ser ut som jeg kommer til å hive inn en bestilling på miniITX hovedkort + 12" touchscreen... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Ingen fra bamble eller i nærheten som kan hjelpe meg når jeg skal sette sammen vannkjølinga? Ser dårlig ut Du kan like greit gjøre det selv, så lærer du mest mulig Vil liksom ikke ødelegge hele systemet mitt. Håper det er en bra bruksanvisning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå