Eirik Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Noen som har en link til hjemmesiden til Mist? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Njaa, går nokk bra om du hadde sagt direkte opp til den hastigheten og så foreks. 1,3v( noe den burde kklare 3,6-3,8 på ) og så jobber du deg nedover Noe du kan tenke på etter du har lest denne guiden: http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/core-i7-920-overclocking.html ser de bruker litt andre deler i maskinen sin en meg, men dette burde ikke påvirke framgangsmåten i noen forstand? har i7-950, ocz 1600 mhz, p6t. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 nei, det gjør det ikke Kanslkke litt forskjell på biosene.. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Njaa, går nokk bra om du hadde sagt direkte opp til den hastigheten og så foreks. 1,3v( noe den burde kklare 3,6-3,8 på ) og så jobber du deg nedover Noe du kan tenke på etter du har lest denne guiden: http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/core-i7-920-overclocking.html dette var MEGET tung lesning. egnet seg ikke så sent på natta. får plukke det opp i morgen, satser på at det glir litt lettere inn da. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Bestilte fittings fra performance-pcs i fargen black sparkle, så sender de meg shiny fordi de hadde gått tom for black sparkle uten å spørre meg om det er greit først. De kan da for faen ikke bare sende meg en annen farge enn den jeg bestilte bare fordi de syntes det er en god idé... Sendte dem mail og spurte om hva de holder på meg, og svaret jeg fikk var at ikke er noe merkbar forskjell mellom de to fargene. Vel, jeg har allerede én shiny del fordi den ikke fantes i noe annet, og jeg ser tydelig forskjell. Og hvorfor i svarte fører de flere farger om de mener de ser dønn like ut!? Føler jeg ble ganske irritert nå. Mistet litt av respekten for denne butikken. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Viste om det der, så har aldri hatt noe respekt for dem. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Har handlet alt fra dem, og de har alltid hatt god service, men seriøst. Dette er latterlig. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Da vil jeg anbefale alle å hive Freezelabs i bokmerkehaugen! En ren side for vann- og ekstremkjøling, eller det meste som omhandler kjøling, støy og pene kasser. Kjekt å ha en liten portal for det også Endret 12. april 2010 av Wikipedersen 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Blir bra det der Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Oi dette likte jeg wikipedersen. Du som er i regi av dette? Liten pekepinn: Kommentarfeltet er litt kontete da skriften som beskriver boksene er i samme farge som bakgrunnen. Må markere for å se hva man skal skrive hvor. + kanskje adde kilder til artiklene. Endret 12. april 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det må eg seie! Meget imponerande og interessant! Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Hmm.. Nyhetsside for vannkjøling.. Håper på at diverse produsenter ser et mulig nytt utvidet marked i norge og kan sende deg dere testobjekter Det ser flott ut! Edit: Kommer du til å eksportere guiden din over til siden? Edit: Fixed, unnskyld soppen Endret 12. april 2010 av Crazymech Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Crazy: Er det "vi" håper på, og få utvidet ting her i Norge. Slik som det er nå er ikke holdbart for oss som har det som hobby. Endret 12. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Bra initiativ med FreezeLabs! Skulle vært en stand på TG om vannkjøling, det hadde hjulpet på interessen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Edit: Kommer du til å eksportere guiden din over til siden? Blir vel en Basic-guide (som antakeligvis blir statisk i menybaren) - og en utfyllende guide Kilder er på plass. Takker for heads up. Ang fargene på skrifta, så skal jeg få fiksa det. Ser også litt noobish ut med hvitt kommentarfelt. Kommer til å kjøre parralelt med diskusjon.no for å få spredt litt ord om siden. Så mye kommer her også Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Bra initiativ med FreezeLabs! Skulle vært en stand på TG om vannkjøling, det hadde hjulpet på interessen. Vi får se hva året her bringer, vi kommer ihvertfall til og gjøre vårt beste Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Du er også med på det, Amanita? I så fall, kult! Dette blir bra! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ja, er det Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Hadde vært interessant om dere hadde skrevet litt om hvem dette Freezelab-laget faktisk består av under "om oss". Hadde gitt det hele et litt mer personlig preg @Wikipedersen Ja det høres flott ut - spre ordet, for all del edit: Liten korreksjon: Under "kontakt" her du skrevet "freelabs" og ikke "freezelabs". Endret 12. april 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Det "om oss" kommer etterhvert Skal nok få noen nakenbilder og litt info om oss barske vannhuer :!: Vil man ha litt hjelp altså i den grad at det er lettest og prate privat så bare send meg en pm så får dere msn-adressen min, så skal jeg gjøre mitt for å hjelpe deg Endret 12. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå