idleman_2 Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Ikke bestilt ennå, men blir det i løpet av sommern ja ser tyske aquatuning har lagt mo-ra3 i sortimentet sitt. sjekket UK aquatuning men der manglet den Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 her ser du vel forskjellen -> ram cooler 7 bilde ram cooler 6 bilde ram cooler 7er for smal til å rekke over alle ram slots Takk for oppklaringen. Da er alt som mangler å syke seg opp til å miste store summer, så blir det bestilling. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Hrmfs!! sliter med å bestemme meg for hvordan boksen oppå radiatorkassen skal utformes... i tenkeboksen Tar gjerne noen innspill... kassen skal være like bred som radiatorkassen. Trenger jeg vindu ? hengslet sidedør eller sidevegger som kan skrus løs ? Gjøre klar for lcd skjerm på fremsiden ? Her vil front og bakplate være fast montert med en topp plate i hele lengden. en annen løsning er å lage 'føtter' som pc kan stå på og en liten platform i midten der vannslangene går opp til pc. og bygge en todelt kasse der er delt på midten og festet sammen med gjennomgående bolt... lettere tilgang til vannkjølings utstyret om det blir nødvendig ... kasse delen kan skyves sammen fra siden. Hmm *tenke* en annen ting å tenke på er at vannpumpen trenger luftkjøling... akvariepumper støyer mye ? det er små luftehull i mpc355 vannpumpene... kan koble luftslange fra akvariepumpe til disse vannpumpene for å kjøle ned elektronikken... burde ikke være noe problem med varme i denne kassen med alle vannblokkene, vannpumpe etc hva tror dere ? Lenke til kommentar
Ckvern Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Er det noen som har peiling på om det kommer en full cover vannblokk til HD5830? Eller et greit oppsett med GPU "only" blokk og noen heatsinks? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Er det noen som har peiling på om det kommer en full cover vannblokk til HD5830? Eller et greit oppsett med GPU "only" blokk og noen heatsinks? Beste sjanse er å spørre ekwaterblocks e-mail: [email protected] Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 riv dere løs fra fotball vm så stille her om dagen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 VM kunne jeg ikke brydd meg mindre om enn det jeg gjør :!: Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 VM kunne jeg ikke brydd meg mindre om enn det jeg gjør Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 Hehe, så einig, så einig. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 Burde man ha 2 pumper hvis man kjører vann på CPU og GPU og 3x120mm radiator, 1x120 radiator og 2x140 radiator? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Det vil jeg tro kommer an på hvilke pumpe det er snakk om Endret 16. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) en 655 eller en 355 ( de som ligger på den styrken ) klarer fint det der:) Man burde kjøpe blokker og radiatorer som ikke har lav flow vel og merke. Endret 16. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 hva tror dere ? Bra for ideer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 Den der kan man gjøre mye med ja hvis man har verktøy som man trenger osv. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 hva tror dere ? Bra for ideer. kjedelig farge... og skjønner ikke hvorfor det skal være lys her og der liksom... Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg har et halvt Wavemaster selv at jeg hadde planlagt til å bruke som rad-box før jeg kjøpt mine Mo-Ras. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 holder forøvrig på å lodder ledninger, fra vifter og temp sensorer på radiator via en 12 pins molex Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg har et halvt Wavemaster selv at jeg hadde planlagt til å bruke som rad-box før jeg kjøpt mine Mo-Ras. pianolakk finish på sideveggene ? Må nesten droppe rpm overvåkning på 4 av viftene... ikke kritisk det vel ? Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) pianolakk finish på sideveggene ? Må nesten droppe rpm overvåkning på 4 av viftene... ikke kritisk det vel ? Det er den originale malingen. (TAC-T01EK) http://www.tomshardware.com/reviews/2003-winter-case-review-part-2,725-40.html Fant det på Netshop.no i fjor for ca 500kr. Endret 16. juni 2010 av Moraelyn Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 WÆT?! Bryr seg ikke om fotball-VM?! Jeg får gjort minimalt på VK-fronten med 3 kamper hver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå