Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen formeninger om disse viftene? Tenker på å bytte ut de 2 schyte slip stream 1900 rpm viftene mine som står i push/pull på cpu kjlleren min. Siden de, etter hva jeg har fått med med, ikke egner seg på cpu kjølere og radiatorer osv pga lavt statisk trykk.

De funker. Yate Loon er Yate Loon :p

Se også på disse:

http://www.aquatunin...120x38mm--.html

Jeg har den i 3000rpm. Det er en skikkelig hårføner ;) Kjøpte på netshop til 129,- tror jeg.

Lenke til kommentar

*snip*

Hvilket hovedkort har du ?

ikke gjør samme feilen som meg og amanita med å kjøpe feil ramkjøler ;)

Har Asus p6t deluxe v2.

Fant på asus web side... det er et X58 chipset med trippel kanals ram... riktig ram kjøler er ram cooler 6

Hø? :hmm:

Er det engelsk kunnskapene mine som svikter igjen?

MIPS presents the new RAM waterblock 7 'Corsair/Mushkin Edition' which was specially designed for the current Corsair XMS3 Dominator and Mushkin Copperhead series. These RAM modules are shipped with a screwed-on heatsink and, depending on the version, a fan module. If your system is equipped with a watercooling system the RAM cooler 7 is the ideal supplement for your system. It supports all new X58 Triple channel Mainboards and a whopping 6 RAM modules.

Endret av martin808
Lenke til kommentar

*snip*

Hvilket hovedkort har du ?

ikke gjør samme feilen som meg og amanita med å kjøpe feil ramkjøler ;)

Har Asus p6t deluxe v2.

Fant på asus web side... det er et X58 chipset med trippel kanals ram... riktig ram kjøler er ram cooler 6

Hø? :hmm:

Er det engelsk kunnskapene mine som svikter igjen?

MIPS presents the new RAM waterblock 7 'Corsair/Mushkin Edition' which was specially designed for the current Corsair XMS3 Dominator and Mushkin Copperhead series. These RAM modules are shipped with a screwed-on heatsink and, depending on the version, a fan module. If your system is equipped with a watercooling system the RAM cooler 7 is the ideal supplement for your system. It supports all new X58 Triple channel Mainboards and a whopping 6 RAM modules.

Dette leser jeg om ramcooler 7 ->

This RAM COOLER 7 was developed for actual AM3 Mainoards to take up to 4 Corsair XMS3 Dominator Series or Mushkin Copperhead Series RAM with passive Heatsink on the Top of the RAM screwed with 3 black Screws (Corsair).

på MIPS sine sider vel og merke :)

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

Noen som har noen formeninger om disse viftene? Tenker på å bytte ut de 2 schyte slip stream 1900 rpm viftene mine som står i push/pull på cpu kjlleren min. Siden de, etter hva jeg har fått med med, ikke egner seg på cpu kjølere og radiatorer osv pga lavt statisk trykk.

De funker. Yate Loon er Yate Loon :p

Se også på disse:

http://www.aquatunin...120x38mm--.html

Jeg har den i 3000rpm. Det er en skikkelig hårføner ;) Kjøpte på netshop til 129,- tror jeg.

Bestilte 2 stk sammen med 2 stk 140 mm vifter jeg :) Blir digg å få ut alle stock viftene og koble alle viftene i kabinettet til viftestyringa

Lenke til kommentar

uansett er det ikke ille:P

Skal nok finne en butikk som tar inn de der man slipper moms.

Har bare fått moms en gang og det var fra Performance :roll:

Men skulle gjerne sett en test angående flow osv. på de :hmm:

Skal også komme en 9x140 :love:

What's new:

- higher fin spacing

- 4 parallel tubes instead of 3, should increase flow noticeably

- it looks like the radiator is deeper, i.e. surface area might even increase

- available in black, white and as usual, stainless steel; different parts can be combined

- fans can now be mounted on both sides on the Pro version (one side only for LT), mounts for 9x120 and 4x140 are out now

- a 9x140mm version will follow!

- an optional fan controller will be available, connect 9 fans and adjust the voltage in 1.0V steps, or just use it to "bundle" all fans into one cable

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...