Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
19 hours ago, Dragonlove said:

Hvorfor ikke EKWB? og du har ikke blandet aluminium og kobber?

Fordi EK var flere mnd for sent ute 😛
Det er faktisk ikke så galt som det ser ut som..Det er bare nikkelbelegget som er slitt bort, men det så fælt før jeg renset den.
Mulig det er 3xd5 som har slitt det bort? På en annen side så var direct die blokken god som ny, ingen skade på nikkel etc.

Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (20 minutter siden):

Har fått tak i blåtind blårens   Men denne er jo direkte helsefarlig ... dere bruker vel å blande ut denne i vann ? hvilket blandingsforhold bruker dere i såfall ?

Helsefarlig? La meg gjette, du har kontorjobb og er ikke vant til å bli skitten på Neva.

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar
5 minutes ago, idleman_2 said:

Har faktisk Fagbrev yrke der jeg puster inn betong støv og blir møkkete på henda av olje og diverse...

Blir du møkkete på henda, så glemte du hansker :p

Støvmaske er også lurt om det blir mye betongstøv...

Hms vettu 😅

‐------

Skal du bruke blårens i vannet som "algemiddel"? Er det det som er planen?

 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
55 minutes ago, Nizzen said:

Blir du møkkete på henda, så glemte du hansker :p

Støvmaske er også lurt om det blir mye betongstøv...

Hms vettu 😅

‐------

Skal du bruke blårens i vannet som "algemiddel"? Er det det som er planen?

 

Uhm nei.. skal rense blokker rør radiatorer etc for dritten fra EK clearfuel greiene.

Zalo vann løsner ikke gugga fra EK clearfuel..

 

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skulle ha kjørt custom loop for lenge siden, 29 grader ich på rammen ingame@cl14 4000mhz. 12 W/mK puter. Ligger ca 2 grader over loop temp til enhver tid.  Er jo som en våt drøm😛. CPU er ikke uffen den heller i de lave 50 med boost på 5025Mhz. Dyrt ja, men verdt det. Åpen rig btw. Holder på med skjermkortet nå, men den har egen kjøler. Venter på nye puter.

20211028_160221.jpg

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Følte det var en stund siden jeg hadde gjort noe med loopen så fikk litt abstinenser.

så kjøpte en distro plate til O11 XLen min på tilbud. https://www.digitalimpuls.no/ekwb/147083/ek-quantum-reflection-pc-o11d-xl-d5-pwm-d-rgb-d5-plexi

De hadde den ikke på lager da jeg bestilte, men forsikret meg om at de kom til å bestille den inn fra EK. Noen som har erfaring med hvor lang tid de bruker på dette?

Lenke til kommentar
9 minutes ago, Emsal said:

Følte det var en stund siden jeg hadde gjort noe med loopen så fikk litt abstinenser.

så kjøpte en distro plate til O11 XLen min på tilbud. https://www.digitalimpuls.no/ekwb/147083/ek-quantum-reflection-pc-o11d-xl-d5-pwm-d-rgb-d5-plexi

De hadde den ikke på lager da jeg bestilte, men forsikret meg om at de kom til å bestille den inn fra EK. Noen som har erfaring med hvor lang tid de bruker på dette?

De har ofte faste leveringer fra EK et par ganger i mnd eller.no. Sist jeg bestillte derifra tok det bare 4 dager fra de bestillte fra EK. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes det er dårlig at det selges EK flowmeter, så finnes det ingenting å plugge det til ? Den com. modulen er vist til rev. og ingen vet når den kommer i salg. 

Uansett kan jo bare sette inn noe annet, men litt waste. Viste ikke man måtte ha en egen modul en gang for å få flowmeteret til å virke. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...