idleman_2 Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Just now, Mumriken said: EK sin blanke tilsetning? Jepp Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 BLÅTIND BLÅRENS 1L ISOPROPANOL BLÅ - Rengjøringsmiddel - Jernia.no Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 isopropanol alkohol ser det ut som folk bruker til å rense plexi glass/akryl glass (samme greia vel?) Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 idleman_2 skrev (Akkurat nå): isopropanol alkohol ser det ut som folk bruker til å rense plexi glass/akryl glass (samme greia vel?) La ut link på forrige side, men ja. How to properly clean, disinfect and maintain PLEXIGLAS® - PLEXIGLAS® Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 1 minute ago, Dragonlove said: BLÅTIND BLÅRENS 1L ISOPROPANOL BLÅ - Rengjøringsmiddel - Jernia.no ha dette oppi radiator halv full og riste ivei ? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 idleman_2 skrev (Akkurat nå): ha dette oppi radiator halv full og riste ivei ? Skulle vel gå greitt det vil jeg tro, bare la det dampe ut litt etter bruk. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 4 minutes ago, idleman_2 said: Jepp Er så jævlig ræva den 😂 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Desverre så måtte jeg demontere alt sammen og rense alt.. tenker å ta av plex glass på cpu og skjerkort å rense metallblokk uten å ta dette av skjermkort/cpu Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 idleman_2 skrev (1 minutt siden): Desverre så måtte jeg demontere alt sammen og rense alt.. tenker å ta av plex glass på cpu og skjerkort å rense metallblokk uten å ta dette av skjermkort/cpu Må da være noe stoff som kan kjøres gjennom uten å demontere, noe ala radiatorrens på bil, uten at jeg har sjekket det, kjører EK sin Oransje tilsetning, men det står på 24/7 så da blir det jo sirkulasjon hele tiden. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 2 minutes ago, Mumriken said: Er så jævlig ræva den 😂 Spurte jo her på diskusjon om hvilke algedreper midler jeg kunne bruke.. kom ingen med noen produkt forslag/sted å handle dette Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Men skjønner ikke... er mange som sier at de aldri får belegg i systemene sine med akkurat dette produktet... (EK clearfuel greier) Hvorfor får noen det og andre ikke ? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 5 minutes ago, Dragonlove said: Må da være noe stoff som kan kjøres gjennom uten å demontere, noe ala radiatorrens på bil, uten at jeg har sjekket det, kjører EK sin Oransje tilsetning, men det står på 24/7 så da blir det jo sirkulasjon hele tiden. er så mye at jeg har allerede demontert alt (tar ikke blokkene av cpu og skjermkort men skru løs plexi glass toppene og rense disse med q tips eller noe tilsvarende Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 7 minutes ago, idleman_2 said: Spurte jo her på diskusjon om hvilke algedreper midler jeg kunne bruke.. kom ingen med noen produkt forslag/sted å handle dette Bruker batterivann med algemiddel 👌 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 (endret) en jeg snakka med på digital impuls 1 minute ago, Mumriken said: Bruker batterivann med algemiddel 👌 øh.. får en handlet batterivann med ferdig iblanda algemiddel ? Har du noen lenke til et slikt produkt ? Endret 6. oktober 2021 av idleman_2 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 1 minute ago, idleman_2 said: en jeg snakka med på digital impuls øh.. får en handlet batterivann med ferdig iblanda algemiddel ? Har du noen lenke til et slikt produkt ? Algemiddel kjøpes på dyrebutikk Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Mumriken skrev (13 minutter siden): Kina ❤️ Kina hvaforno? Blokk eller kjølemiddel? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 18 minutes ago, Dragonlove said: Kina hvaforno? Blokk eller kjølemiddel? Bykski 3090 strix blokk Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 34 minutes ago, Mumriken said: Kina ❤️ Omg 😆😲 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 (endret) Mumriken skrev (1 time siden): Bykski 3090 strix blokk Hvorfor ikke EKWB? og du har ikke blandet aluminium og kobber? Endret 9. oktober 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå