Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som flere er enig med meg ja :hmm:

Ytelsen er god på begge kortene, eneste plusset med R3 som jeg kan kom på er det med usb3 osv.....ikke at det har så mye og si ennå akkuratt med tanke på at alle hder jeg har er "vanlige"

Duro: Det er plusset på R3, men jeg får også 4-way billigere enn R3.

Derfor sliter jeg med valget :ph34r:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Rampage 3 har tøffere look + at det har en PCI slot hvis du skal ha noe Raid kontroller, trådløstnettverkskort elns.(Noe jeg ikke tror du skal ha i og med at 4-way er et alternativ. Er det USB 3 på 4-way eller sata 6 gbps?

en har da ikke raid kontroller kort på en spillemaskin ;) det er etter min mening kun forbeholdt server maskiner

Lenke til kommentar

Må bare si det:

Første gang siden jeg fikk PC'en jeg har tråd nett :D

La TG kabelen ut vindu og opp til rutern, så nå ble nettet plutselig dobbelt så raskt. Men den kabelen er bare 10m så jeg trenger en på 20m for at det skal se fint ut. 10m rakk bare halveis inn på rommet så nå henger gigabit svitsjen midt på veggen xD

Lenke til kommentar

Blir bra det der :thumbup:

Skal du lakke over med sort en gang til?

blir ikke synlig utenfra og radiatorene dekker til den siden jeg tok bilde fra, er vel liten vits med et lag maling til da vil jeg si

Må bare si det:

Første gang siden jeg fikk PC'en jeg har tråd nett :D

La TG kabelen ut vindu og opp til rutern, så nå ble nettet plutselig dobbelt så raskt. Men den kabelen er bare 10m så jeg trenger en på 20m for at det skal se fint ut. 10m rakk bare halveis inn på rommet så nå henger gigabit svitsjen midt på veggen xD

trådløst er bæsj :p

Noen som har fått til å koble to nettverksporter på en pc til samme nettverk ? om en har 2 stk pc'er og begge har 2 nettverksporter og i teorien skal en kunne få 2 GBit/s mellom disse to pc'er om disse er konfigurert riktig ?

Min filserver pc har 4 stk gigabit porter...

filserver med adaptec raid 51645 raid6 array som har burst 1GByte/s rundt 700 MB/s read og 400 MB/s write

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

nice :thumbup: er spent på hvordan de 14cm noctuane duger på rad.

trådløst er helt tragisk på fps spill hvertfall!

vært innom flere trådløse switcher og kort helt til jeg måtte bite det imeg å trekke kabel i taket.

radiatorene jeg har er slike som har lav luftmotstand så viftene skulle fungere bra på disse :thumbup:

Lenke til kommentar

Æsj, tror faktisk jeg går for lufkjøling. Bare det at det er noen negative og posetive sider ved. Luft er veldig billig og lett å sette opp og alt det, men det er ikke like effektivt, mens vann ser ekstremt tøft ut, og kjøler mye bedre. Men hvis jeg må koste på over 5000 kroner er det ikke noe vits for meg, fordi jeg har ikke råd. Jeg kan ikke drive å ha et 5870 og så putte på vannkjøling. Da er ho hele poenget borte. Hvis jeg skal ha vannkjøling skal det være på en PC som har veldig bra specs. Herregud, jeg gir opp snart. :thumbdown: Det er jo så mye mer problematisk å ordne vannkjøling enn luftkjøling, også med tanke på å sette sammen alt, og opperetholde alt sammen, og sørge for at rørene er rene. Jeg skjønner heller ikke hvordan man skal f.eks draine systemet for luftbobler, eller hvordan man drainer systemet for vann uten å skade noen komponenter eller å få vann på noen komponenter. Det er bare så utrolig komplisert i forhold til luftkjøling at jeg har bare lyst til å gi opp.

Lenke til kommentar

Youtube is you friend sier jeg bare

Youtube gjør ikke ting noe billigere. Det å se på videor på youtuber er også noe helt annet enn erfaring.

Nei, sa ikke at youtube gjør det noe billigere, men det kan gi deg en pekepin eller guide deg til svaret ditt, feks draine, fylle, fjerne bobler osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...