shinsengumi Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 (endret) hardtube fittings, er det noen klar vinner her av merker? står mellom bykski anti-off/bykski v2, alphacool ht/eiszapfen/eiszapfen pro, EK classic det de har på aquatuning.no basically, minus thermaltake Noen som har innsikt/erfaringer? edit: evt barrow fra techbay Endret 19. februar 2021 av shinsengumi Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 shinsengumi skrev (8 minutter siden): hardtube fittings, er det noen klar vinner her av merker? står mellom bykski anti-off/bykski v2, alphacool ht/eiszapfen/eiszapfen pro, EK classic det de har på aquatuning.no basically, minus thermaltake Noen som har innsikt/erfaringer? edit: evt barrow fra techbay Bitspower er utelukket? Var fornøyd med 06BP026 fra de når jeg hadde solid kopper rør, men av de du nevner hadde jeg gått for EK Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 5 minutes ago, NAVer said: Bitspower er utelukket? Var fornøyd med 06BP026 fra de når jeg hadde solid kopper rør, men av de du nevner hadde jeg gått for EK hmm jeg finner ikke bitspower (eller barrow for den saks skyld) kompresjonsnipler for hardtube på techbay. Hvor kjøpte du bitspower? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 (endret) shinsengumi skrev (5 minutter siden): hmm jeg finner ikke bitspower (eller barrow for den saks skyld) kompresjonsnipler for hardtube på techbay. Hvor kjøpte du bitspower? På techbay har de bare 16mm OD i silver Techbay AS Bitspower Multi-Link Adapter, Enhance, Ø16mm Var sikker på at de hadde svart og black nickel også, men kan hende de ikke selger de lenger. Hele utvalget på techbay her Techbay AS Adaptere for rør Endret 19. februar 2021 av NAVer Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 2 minutes ago, NAVer said: På techbay har de bare 16mm OD i silver Techbay AS Bitspower Multi-Link Adapter, Enhance, Ø16mm Var sikker på at de hadde svart og black nickel også, men kan hende de ikke selger de lenger. Hele utvalget på techbay her Techbay AS Adaptere for rør ja det er ikke aktuelt med 100kr per fitting 😛 også trenger jeg 4-6 90graders og vil ha alt i samme type/merke. Og takk for den, adaptere for rør ja. Ikke forvirrende i det hele tatt. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 shinsengumi skrev (7 minutter siden): ja det er ikke aktuelt med 100kr per fitting 😛 også trenger jeg 4-6 90graders og vil ha alt i samme type/merke. Og takk for den, adaptere for rør ja. Ikke forvirrende i det hele tatt. Blir fort dyrt med Bitspower da ja, hvis du liker hvordan de ser ut så er Barrow til omtrent halve prisen brukbart også. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 (endret) 2 minutes ago, NAVer said: Blir fort dyrt med Bitspower da ja, hvis du liker hvordan de ser ut så er Barrow til omtrent halve prisen brukbart også. Jeg handla alt på ekwb.. billigere enn å kjøpe akkurat det samme på techbay... gitt at du kjøper for noen k... Jeg gikk for PETG rør. Bøye med varmluft blåser om en er handy... Endret 19. februar 2021 av idleman_2 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 (endret) 8 hours ago, NAVer said: Noen som har en AquaComputer SPLITTY9? Ville dere kjøpt en sånn igjen eller funnet noe annet? jeg skal bruke splitty9 for aquabus... Endret 19. februar 2021 av idleman_2 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 (endret) 5 minutes ago, idleman_2 said: Jeg handla alt på ekwb.. billigere enn å kjøpe akkurat det samme på techbay... gitt at du kjøper for noen k... Jeg gikk for PETG rør. Bøye med varmluft blåser om en er handy... de har ikke alt jeg skal ha på lager hos ekwb så blir mest sannsynlig litt fra aquatuning og litt fra techbay edit: men må vel betale feit moms og frakt fra ekwb tipper jeg? Endret 19. februar 2021 av shinsengumi Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Just now, shinsengumi said: de har ikke alt jeg skal ha på lager hos ekwb så blir mest sannsynlig litt fra aquatuning og litt fra techbay hva er det de ikke har ? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 idleman_2 skrev (2 minutter siden): Jeg handla alt på ekwb.. billigere enn å kjøpe akkurat det samme på techbay... gitt at du kjøper for noen k... Jeg gikk for PETG rør. Bøye med varmluft blåser om en er handy... Må støtte lokalt vettu idleman_2 skrev (2 minutter siden): jeg skal bruke splitty9 for aquabus... Bestilte den jeg, får se hvordan den fungerer uten Aquareo Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Det var et par ting, distro plata til o11 hadde ETA april elns, husker ikke akkurat hva de andre var. Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 (endret) men hvordan er det med tollen og faenskap fra ekwb? når jeg legger på 25% og litt til på en ekwb ordre så blir det svindyrt, mye dyrere enn det jeg får inntrykk av hvis jeg handler på aquatuning + techbay. Er ikke ferdig å planlegge/plukke alt enda men Endret 19. februar 2021 av shinsengumi Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 1 minute ago, NAVer said: Må støtte lokalt vettu Har handla for 13-14k nå i vinter på techbay så har ikke dårlig samvittighet for at jeg handla noe på ekwb og 😛 1 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 1 minute ago, shinsengumi said: men hvordan er det med tollen og faenskap fra ekwb? 25% moms + tollgebyr Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 1 minute ago, idleman_2 said: 25% moms + tollgebyr fatter ikke at det kan bli billigere enn aquatuning+techbay men 🙄 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 men hadde uansett planlagt å plukke alt og sammenligne priser opp mot ekwb og også barrow sin egen sjappe på aliexpress. Får se hva det blir til slutt Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 1 minute ago, shinsengumi said: men hadde uansett planlagt å plukke alt og sammenligne priser opp mot ekwb og også barrow sin egen sjappe på aliexpress. Får se hva det blir til slutt Jeg har brukt EKWB på et tidligere prosjekt.... 2009-2011 deromkring Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 1 minute ago, idleman_2 said: Jeg har brukt EKWB på et tidligere prosjekt.... 2009-2011 deromkring såpass lenge siden ja. rundt da sist jeg vannkjølte noe 😛 kjøpte en ek coolstream xtc radiator som lakk, ga meg en bismak i munnen av hele EK og gikk for coolgate Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 (endret) shinsengumi skrev (3 minutter siden): såpass lenge siden ja. rundt da sist jeg vannkjølte noe 😛 kjøpte en ek coolstream xtc radiator som lakk, ga meg en bismak i munnen av hele EK og gikk for coolgate Hadde dårlig erfaring når jeg bestilte fra EK også, men da gjaldt det en vannblokk. 2 av 4 gjengede hull i blokka hadde ikke gjenger så bare halvparten av skruene holdt den sammen... Var en av 100 limited edition Supremacy Edge blokkene. Fittings jeg har vært borti har ikke hatt noen problemer da. Endret 19. februar 2021 av NAVer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå