Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

hardtube fittings, er det noen klar vinner her av merker?

står mellom bykski anti-off/bykski v2, alphacool ht/eiszapfen/eiszapfen pro, EK classic 

det de har på aquatuning.no basically, minus thermaltake

Noen som har innsikt/erfaringer?

edit: evt barrow fra techbay

Endret av shinsengumi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
shinsengumi skrev (8 minutter siden):

hardtube fittings, er det noen klar vinner her av merker?

står mellom bykski anti-off/bykski v2, alphacool ht/eiszapfen/eiszapfen pro, EK classic 

det de har på aquatuning.no basically, minus thermaltake

Noen som har innsikt/erfaringer?

edit: evt barrow fra techbay

Bitspower er utelukket? :p 

Var fornøyd med 06BP026 fra de når jeg hadde solid kopper rør, men av de du nevner hadde jeg gått for EK

Lenke til kommentar
5 minutes ago, NAVer said:

Bitspower er utelukket? :p 

Var fornøyd med 06BP026 fra de når jeg hadde solid kopper rør, men av de du nevner hadde jeg gått for EK

hmm jeg finner ikke bitspower (eller barrow for den saks skyld) kompresjonsnipler for hardtube på techbay. Hvor kjøpte du bitspower?

Lenke til kommentar
shinsengumi skrev (5 minutter siden):

hmm jeg finner ikke bitspower (eller barrow for den saks skyld) kompresjonsnipler for hardtube på techbay. Hvor kjøpte du bitspower?

På techbay har de bare 16mm OD i silver Techbay AS Bitspower Multi-Link Adapter, Enhance, Ø16mm

Var sikker på at de hadde svart og black nickel også, men kan hende de ikke selger de lenger.

Hele utvalget på techbay her Techbay AS Adaptere for rør

Endret av NAVer
Lenke til kommentar
2 minutes ago, NAVer said:

På techbay har de bare 16mm OD i silver Techbay AS Bitspower Multi-Link Adapter, Enhance, Ø16mm

Var sikker på at de hadde svart og black nickel også, men kan hende de ikke selger de lenger.

Hele utvalget på techbay her Techbay AS Adaptere for rør

ja det er ikke aktuelt med 100kr per fitting 😛 også trenger jeg 4-6 90graders og vil ha alt i samme type/merke.

Og takk for den, adaptere for rør ja. Ikke forvirrende i det hele tatt.

Lenke til kommentar
shinsengumi skrev (7 minutter siden):

ja det er ikke aktuelt med 100kr per fitting 😛 også trenger jeg 4-6 90graders og vil ha alt i samme type/merke.

Og takk for den, adaptere for rør ja. Ikke forvirrende i det hele tatt.

Blir fort dyrt med Bitspower da ja, hvis du liker hvordan de ser ut så er Barrow til omtrent halve prisen brukbart også.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, NAVer said:

Blir fort dyrt med Bitspower da ja, hvis du liker hvordan de ser ut så er Barrow til omtrent halve prisen brukbart også.

Jeg handla alt på ekwb.. billigere enn å kjøpe akkurat det samme på techbay... gitt at du kjøper for noen k...

Jeg gikk for PETG rør. Bøye med varmluft blåser om en er handy...

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar
5 minutes ago, idleman_2 said:

Jeg handla alt på ekwb.. billigere enn å kjøpe akkurat det samme på techbay... gitt at du kjøper for noen k...

de har ikke alt jeg skal ha på lager hos ekwb så blir mest sannsynlig litt fra aquatuning og litt fra techbay

edit: men må vel betale feit moms og frakt fra ekwb tipper jeg?

Endret av shinsengumi
Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (2 minutter siden):

Må støtte lokalt vettu :p 

idleman_2 skrev (2 minutter siden):

jeg skal bruke splitty9 for aquabus...

Bestilte den jeg, får se hvordan den fungerer uten Aquareo

Lenke til kommentar

men hvordan er det med tollen og faenskap fra ekwb?

når jeg legger på 25% og litt til på en ekwb ordre så blir det svindyrt, mye dyrere enn det jeg får inntrykk av hvis jeg handler på aquatuning + techbay. Er ikke ferdig å planlegge/plukke alt enda men

Endret av shinsengumi
Lenke til kommentar
shinsengumi skrev (3 minutter siden):

såpass lenge siden ja. rundt da sist jeg vannkjølte noe 😛 kjøpte en ek coolstream xtc radiator som lakk, ga meg en bismak i munnen av hele EK og gikk for coolgate

Hadde dårlig erfaring når jeg bestilte fra EK også, men da gjaldt det en vannblokk. 2 av 4 gjengede hull i blokka hadde ikke gjenger så bare halvparten av skruene holdt den sammen... Var en av 100 limited edition Supremacy Edge blokkene. Fittings jeg har vært borti har ikke hatt noen problemer da.

Endret av NAVer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...