Romis Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Har vore det i det siste, ja... Ting blir ikkje leverte, og det kan ta veker før dei svarar på mail etc... Men eg har høyrt rykter om at dette er grunna at dei driv med flytting for tida - sjølv om dei så vidt eg veit dreiv på med det for eit år sidan også... Utrolig synd. Vet du om noen andre butikker som har denne? Endret 10. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Den pakken er bare satt sammen av kjente deler, så skal gå fint an og sette den sammen i i annen nettbutikk ja Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 hentebua (netshop) i oslo var før åpen på lørdager og plutselig var det borte Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Den pakken er bare satt sammen av kjente deler, så skal gå fint an og sette den sammen i i annen nettbutikk ja Må vel bestille fra utlandet, regner jeg med? Fungerer Scan.co.uk bra? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) La oss heller hjelpe Romis nå enn og sitte å kjefte over Netshop :!: ( er veldig enig i alt som har blitt sagt da ) Har desverre ikke noen erfaring med Scan, men kanskje andre her har prøvd den? Du har jo Aquatuning foreks. i Tyskland Endret 10. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Har vore det i det siste, ja... Ting blir ikkje leverte, og det kan ta veker før dei svarar på mail etc... Men eg har høyrt rykter om at dette er grunna at dei driv med flytting for tida - sjølv om dei så vidt eg veit dreiv på med det for eit år sidan også... Utrolig synd. Vet du om noen andre butikker som har denne? Det vi fleste her på vannkjølingsforumet har funnet ut er at det er greiest å bestille i utlandet .. fordi da finner vi lettest det vi virkelig ønsker oss og er ikke begrenset av norske nettbutikkers snevre utvalg. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Den pakken er bare satt sammen av kjente deler, så skal gå fint an og sette den sammen i i annen nettbutikk ja Må vel bestille fra utlandet, regner jeg med? Fungerer Scan.co.uk bra? finner mye på http://www.ekwaterblocks.com/shop/ bra service og rask respons på mail en sender bare en liten advarsel bestiller du noe i akryl/plexi produkter så er kjølevann tilsetninger som inneholder alkohol døden for akryl... Endret 10. juni 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Ja, EK er en veldig trygg plass også Hvis du har lyst at noen skal sette opp et sett til deg Romis så er det null problem Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 evt om du bestiller komplett vannkjøling på EK prøv å prute Eddy er sjefen på EK Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Ja, EK er en veldig trygg plass også Hvis du har lyst at noen skal sette opp et sett til deg Romis så er det null problem Ja, hadde du giddi det? Det er som nevnt flere ganger min første gang, så jeg har ikke ide om hva jeg skal ha. Kan du sette opp en liste med absolutt alt jeg trenger? ( Nipler, slanger, kompress nipler, 45grader osv ) evt om du bestiller komplett vannkjøling på EK prøv å prute Eddy er sjefen på EK Eddy hvem? Edit: Kan også legge ved at jeg har akkurat 4,000kr å bruke på vannkjøling, men så lav pris i forhold til bra ytelse hadde vært greit. Endret 10. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Et oppsett: http://www.ekwaterblocks.com/shop/checkout/cart/ Kommer med flere utover kvelden siden jeg har et par nettbutikker som du kan vurdere også...slik at du får noen valg:) Eneste jeg ikke fant var tank der som jeg likte..hos EK altså. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Ja, EK er en veldig trygg plass også Hvis du har lyst at noen skal sette opp et sett til deg Romis så er det null problem Ja, hadde du giddi det? Det er som nevnt flere ganger min første gang, så jeg har ikke ide om hva jeg skal ha. Kan du sette opp en liste med absolutt alt jeg trenger? ( Nipler, slanger, kompress nipler, 45grader osv ) evt om du bestiller komplett vannkjøling på EK prøv å prute Eddy er sjefen på EK Eddy hvem? Edit: Kan også legge ved at jeg har akkurat 4,000kr å bruke på vannkjøling, men så lav pris i forhold til bra ytelse hadde vært greit. hva slags hardware skal du kjøle ? overklokke ? eller kun mål om lydløs pc ? Endret 10. juni 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Asus Rampage III Extreme [Hovedkort] Intel Core i7 930 [CPU] Corsair Obsidian 800D [Kabinett] ATi Asus 5870(x2) Eller ATi Sapphire 5970 [GPU] Corsair Dominator TWIN3X DDR3-1600 6 GB (3x2GB) [RAM] Chieftec A-135 Series 1000W PSU [PSU] OCZ Vertex 2 100 GB [sSD] Skal avkjøle Skjermkort og CPU. Skal klokke så absolutt mye jeg kan. Vil helst at systemet skal ha under 18db lydnivå. ( hvis det overhodet er mulig, da ) Endret 10. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) AAAAAH, så hk blokk og gpu blokk også da Endret 10. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) HK blokk? Altså chipsets? Et oppsett: http://www.ekwaterblocks.com/shop/checkout/cart/ Kommer med flere utover kvelden siden jeg har et par nettbutikker som du kan vurdere også...slik at du får noen valg:) Eneste jeg ikke fant var tank der som jeg likte..hos EK altså. Får ikke åpnet handlevognen med den linken du gav meg. Edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1235646 Du kan jo ta en titt i den tråden. Endret 10. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Ja, hk-blokk så mener jeg fulldekkende blokk til Rampage 3..EK har det inne og de har blokker til 5970 Jeg får aldri til det med handlevogn så hvis noen kunne forklart meg det så hadde jeg blitt en glad dott Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Asus Rampage III Extreme [Hovedkort] Intel Core i7 930 [CPU] Corsair Obsidian 800D [Kabinett] ATi Asus 5870(x2) Eller ATi Sapphire 5970 [GPU] Corsair Dominator TWIN3X DDR3-1600 6 GB (3x2GB) [RAM] Chieftec A-135 Series 1000W PSU [PSU] OCZ Vertex 2 100 GB [sSD] Skal avkjøle Skjermkort og CPU. Skal klokke så absolutt mye jeg kan. Vil helst at systemet skal ha under 18db lydnivå. ( hvis det overhodet er mulig, da ) Høres ut som du trenger vesentlig størelse/antall radiatorer... du får starte med vannblokkene du ønsker deg, og ta det deretter... noen tanker om hva slags koblingerIfittings du ønsker deg ? blir ikke mye rom igjen for 90 og 45 grader koblinger med et total budsjett på 4000 kroner... 18 dB massiv overklokking = 2 stk 3 x 120 radiator vil jeg påstå med swiftech mpc 355 pumpe får du nok kraft til dugelig vannstrøm, hvis det er nok penger igjen bytt ut toppen på pumpa... bedre ytelse og G1/4 gjenger for fittings/koblinger Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Kan jeg ikke kjøle skjermkort og CPU med en 360 rad? ( Blir borte en liten stund, ca 20 minutter ) Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Ja, hk-blokk så mener jeg fulldekkende blokk til Rampage 3..EK har det inne og de har blokker til 5970 Jeg får aldri til det med handlevogn så hvis noen kunne forklart meg det så hadde jeg blitt en glad dott du sprenger budsjettet hans med vannblokkene alene ikke rom for vannblokk til hovedkortet hans med 4000 kroner Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) plæ Men tok med hket her også...ser ut som du må ta noe senere hvis du ikke vil over den prisen. Hket er ikke et must heller så det er sagt Her er også ett: https://us-dc1-order.store.yahoo.net/cgi-bin/wg-order?ysco_key_event_id=&ysco_key_store_id=sidewindercomputers§ionId=ysco.cart 5970 samt cpu på en trippel går fint det, personlig hadde jeg foretrukket 2 loops. Men det går bra Kan kanskje bli litt varmt hvis du klokker hardt, men der igjen så spørs det hva vifter du har på også. Endret 10. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå