w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 (endret) Jeg hadde en, men med min type flaks så hadde to av hullene ingen gjenger. Hadde håpet på å finne en til ca samme pris som de kosta men det skjer vel ikke... Endret 17. februar 2020 av VegardBS Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 EKWB vil ikkje fikse? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 (endret) Nei, de kunne ikke produsere flere reservedeler etter de første 100. Fant ut at blokken ikke var 100% funksjonell før etter 1.5 år. Angrer på at jeg ikke prøvde å bore opp til M4 bolter i stedet for å sende tilbake. Endret 17. februar 2020 av VegardBS Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 9 hours ago, VegardBS said: Nei, de kunne ikke produsere flere reservedeler etter de første 100. Fant ut at blokken ikke var 100% funksjonell før etter 1.5 år. Angrer på at jeg ikke prøvde å bore opp til M4 bolter i stedet for å sende tilbake. Det er jo rett og slett toskete gjort av dei. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Ja, jeg syns det. Men kundebehandleren jeg snakket med spurte avdelingsleder for produksjon eller noe om det gikk an, nope. Tapte et par hundre kroner på frakt, MVA og "behandlingsgebyr" også. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 11 minutes ago, VegardBS said: Ja, jeg syns det. Men kundebehandleren jeg snakket med spurte avdelingsleder for produksjon eller noe om det gikk an, nope. Tapte et par hundre kroner på frakt, MVA og "behandlingsgebyr" også. Slik går det når man ikkje handler lokalt Les; Techbay.no / Digitalimpuls.no Bakdelen med å ha lyst på spesielle ting 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Nizzen skrev (Akkurat nå): Slik går det når man ikkje handler lokalt Les; Techbay.no / Digitalimpuls.no Bakdelen med å ha lyst på spesielle ting Ja, har alltid kjøpt fra Techbay/digitalimpuls og den ene gangen jeg bestiller fra utlandet så er det bare problemer ? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Ek har så tvilsom kvalitetskontroll at det er uaktuellt å kjøpe fra utlandet. Har ei EK blokk som er så konveks at den nesten ikke slutter å spinne rundt ? Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Mumriken skrev (9 minutter siden): Ek har så tvilsom kvalitetskontroll at det er uaktuellt å kjøpe fra utlandet. Har ei EK blokk som er så konveks at den nesten ikke slutter å spinne rundt ? Forventer ikke noe bedre fra en fabrikk som kommer fra Slovenia. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 1 hour ago, VegardBS said: Ja, jeg syns det. Men kundebehandleren jeg snakket med spurte avdelingsleder for produksjon eller noe om det gikk an, nope. Tapte et par hundre kroner på frakt, MVA og "behandlingsgebyr" også. Den blei returnert pga defekt, og du måtte betale for det? ?♂️ Fekk du saken tilbake, eller blei berre kjøpet heva? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Drunkenvalley skrev (3 minutter siden): Den blei returnert pga defekt, og du måtte betale for det? ?♂️ Fekk du saken tilbake, eller blei berre kjøpet heva? Ja, trodde jeg leverte riktige papirer så jeg fikk tilbake MVA i hvertfall men har ikke hørt noe. Kjøpet ble bare heva. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Mumriken skrev (30 minutter siden): Ek har så tvilsom kvalitetskontroll at det er uaktuellt å kjøpe fra utlandet. Har ei EK blokk som er så konveks at den nesten ikke slutter å spinne rundt ? Akkurat det at den er konveks er vel for at den skal "passe bedre" med varmesprederne på Intel-CPUer? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 11 minutes ago, N o r e n g said: Akkurat det at den er konveks er vel for at den skal "passe bedre" med varmesprederne på Intel-CPUer? Neinei... Den er helt fucked. Koker cpu Har en helt likedan I x299 riggen å den får ikke du til å spinne rundt Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. februar 2020 Del Skrevet 29. februar 2020 De nye blokkene til EK ser uferdige ut... Høy pris også https://www.ekwb.com/shop/new-products Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 29. februar 2020 Del Skrevet 29. februar 2020 1 hour ago, VegardBS said: De nye blokkene til EK ser uferdige ut... Høy pris også https://www.ekwb.com/shop/new-products Fikk veldig lyst på nickel blokka med gull ramme ? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. februar 2020 Del Skrevet 29. februar 2020 De hadde sett veldig bra ut om de ikke hadde hul hold down plate Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 29. februar 2020 Del Skrevet 29. februar 2020 36 minutes ago, VegardBS said: De hadde sett veldig bra ut om de ikke hadde hul hold down plate Vil ikke vises bak tommelskruene Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. februar 2020 Del Skrevet 29. februar 2020 Jo, det er jo en voldgrav rundt hele greia? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 29. februar 2020 Del Skrevet 29. februar 2020 For meg er det jo ærleg talt det som er attraktivt med den. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 2 hours ago, VegardBS said: Jo, det er jo en voldgrav rundt hele greia? Er ikke det meningen at den ramma skal nedi der da? ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå