Kyrre S. Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Funnet første kjipe ting med Lian Li o11 dynamic ... Cut out er ikke stor nok til å fjerne orginal bakplate og montere Ek velocity amd blokk ? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Funnet første kjipe ting med Lian Li o11 dynamic ... Cut out er ikke stor nok til å fjerne orginal bakplate og montere Ek velocity amd blokk Og det er litt trangt med 3 radiatorer Sikler litt på nye XL utgaven og Phanteks nye Enthoo Luxe 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Dette kabinettet er mitt prosjekt fremover: Herre min hatt for et konge kabinett Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Dette kabinettet er mitt prosjekt fremover: Herre min hatt for et konge kabinett Meget forståelig. Blir nok fort et slikt på meg også når det tillater seg Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Så nå ikke så voldsomt spennende ut, ikke pent heller... Mange andre kabinetter med Dual system som tar seg bedre ut, men enhver smak. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Er vel plassen de er ute etter? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Syns faktisk det ser pent ut jeg... Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 (endret) Finnes det noen tommelfingerregel for tykkelse på pads for vram osv på skjermkort? Ikke alltid så enkelt å finne ut hva man skal bruke.. må man bare montere kjøleren med en tykkelse på, og så åpne kortet opp igjen får å se om man har kontakt? Eller kan man feks si at man alltid kan bruke 0.5 mm på vram og 1 mm på spenningsregulering ? Endret 22. september 2019 av Kyrre S. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Finnes det noen tommelfingerregel for tykkelse på pads for vram osv på skjermkort? Ikke alltid så enkelt å finne ut hva man skal bruke.. må man bare montere kjøleren med en tykkelse på, og så åpne kortet opp igjen får å se om man har kontakt? Eller kan man feks si at man alltid kan bruke 0.5 mm på vram og 1 mm på spenningsregulering ?Det kommer an på blokka du bruker, og står i installasjonsmanualen. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Dette har ingenting med vannblokk å gjøre. Dette er mtp tykkelsen som opprinnelig ble brukt av produsent på orginal kjøler. Det er ikke alltid man finner ut hvor tykke som er brukt ved å google Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 #skulletattstasjonsvogna Siste tilskudd til loopen I første omgang blir det til benchmarks, pils og lek, men planen er å ha den på eget rom med slanger gjennom veggen til 24/7 bruk 3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 (endret) #skulletattstasjonsvogna skulletattstasjonsvogna.jpg Siste tilskudd til loopen I første omgang blir det til benchmarks, pils og lek, men planen er å ha den på eget rom med slanger gjennom veggen til 24/7 bruk Du må komme med tilbakemelding om hvor stille den er Hvor kjøpte du ifra, og hvorfor kjøpte du ikkje større modell? Endret 26. september 2019 av Nizzen Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Du må komme med tilbakemelding om hvor stille den er Hvor kjøpte du ifra, og hvorfor kjøpte du ikkje større modell? Bråker nok til at jeg vil ha den i et annet rom, men har hørt verre Kjøpte en Carillo hadde til overs etter et prosjekt som ble skrinlagt (identisk type som han satt sin 15ende plass på timespy HoF i si tid med. 7980xe@5Ghz og 2080Ti) Så grunnen til det ikke ble større var rett og slett at denne holder og det var lettvidt å kjøpe av han Men det blir spennende dette Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 (endret) Jeg har planer om å selge 2 stk MSI GTX 1080 Sea Hawk EK X skjermkort. Så jeg lurer på om noen her har en ide om hvordan jeg skal rengjøre dem skikkelig uten å demontere kjøleren. Som dere ser på bildet, så er det noe blå "guffe" på selve kjøleribben, i tillegg noe rett under MSI logoen. Endret 28. september 2019 av Chavalito Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Jeg har planer om å selge 2 stk MSI GTX 1080 Sea Hawk EK X skjermkort. Så jeg lurer på om noen her har en ide om hvordan jeg skal rengjøre dem skikkelig uten å demontere kjøleren. MSI GTX 1080 Sea Hawk.jpg Som dere ser på bildet, så er det noe blå "guffe" på selve kjøleribben, i tillegg noe rett under MSI logoen. Kjør sitronvann igjennom en natt, med ekstra fint filter i resoaret Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Går raskere og blir renere ved å åpne blokka. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Går raskere og blir renere ved å åpne blokka. Hvis tid ikkje er penger, så kan man jo bruke så mye tid man vil. Personlig hadde jeg ikkje rengjort skjermkorta før salg, fordi man får ikkje mere penger for dem til eller fra. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Hadde heller ikke gidde gjort noe før salg. Kjøper man brukte skjermkort så er det første man gjør å åpne og rengjøre uansett .. 1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Jeg ville åpnet og sjekket at det ser greit ut i kontaktflatene mellom oring og metall nær misfargingen. Må antageligvis litt enkel rengjøring til for å komme til. Helt idiotisk å kjøpe blokker som ser slik ut uten å vite hvordan det står til under. Kan være helt krise og korrosjon som har spist bort nok til at blokkene er ubrukelige... eller såpass lite at det er helt harmløst. Før man åpner opp så vet man ikke helt. Du som selger bør undersøke dette før du legger de ut for salg. Hva slags væske (og eventuelt tilsetninger) har du brukt? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Få se om jeg gidder å åpne dem før de blir lagt ut for salg. Jeg som selger trenger ikke å gjøre noen ting så lenge tilstanden til kortene blir opplyst om. Væske er EK-Ekoolant EVO kjølevæske, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå