Magronmhr Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Ahh, du fjernet det:P Du quotet Knopfler, men ser du forandret på posten nå Så da var det ikke link du mente :!: ble litt rart det der. tenkte å fjerne noen av quotene, så trykka jeg på "svar nå" istede for "forhåndsvis inlegg". Trodde link var en ting eller noe jeg :!: Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Elsker slike ting Og hvis man kan se det man vil så er jo det kult, ihvertfall når man vil vite hva tempen er når man spiller foreks. osv. eller microatx hovedkort med atom cpu og windows xp og en liten lcd/led skjerm et eller annet sted der en ønsker monitoring av temps fan etc og justere kjølingen etc spørs hva prisen blir dog men mere funksjonelt enn vfd imon greia... synes om denne tanken amanita ? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Noen flere enn meg som synes chilledpc.co.uk har blitt slapp i det siste? veldig uresponsiv på mail. Var ikke slik sist jeg handet hos dem.... Endret 9. juni 2010 av Zepticon Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Idle: Genialt for en htpc foreks. Ihvertfall hvis man har den stående i tv-benken og man vil vite hvordan tempraturene er...de virklige tempraturene. Software stoler jeg bittelitt på, men egne sensorer er best:) Madammen skal ha seg htpc eller vi da, driver og vurderer vann til den...har ikke bestemt meg ennå Men med tanke på temps og lyd så tror jeg det kan være veien og gå. Endret 9. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Idle: Genialt for en htpc foreks. Ihvertfall hvis man har den stående i tv-benken og man vil vite hvordan tempraturene er...de virklige tempraturene. Software stoler jeg bittelitt på, men egne sensorer er best:) Madammen skal ha seg htpc eller vi da, driver og vurderer vann til den...har ikke bestemt meg ennå Men med tanke på temps og lyd så tror jeg det kan være veien og gå. tenkte mere som å vurdere mini-itx pc der eneste funksjon er å gi bilde til et lite led/lcd skjerm montert på kabinett/kasse og vise temperaturer gitt av f.eks. mcubed software, openhardwaremonitor, gjøre justeringer på viftestyringen med mere, gjerne touchscreen skjerm evt styre musikk. istedenfor å gå for vfd imon greiene Endret 9. juni 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Høres lekkert ut Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Høres lekkert ut noen utvalg i touchscreen her http://www.dustinhome.no/lp_1514_7085.aspx men blir jo fort 2-3 høvdinger til samt kan du lese denne pdf filen -> http://www.hfx.at/index.php?option=com_rokdownloads&task=download&id=222%3Atban_samurize&Itemid=159 Endret 9. juni 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Var ikke så ille priser, så har du penger osv. så sier jeg go for it Forøvrig tror jeg det blir meget bra også Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Var ikke så ille priser, så har du penger osv. så sier jeg go for it Forøvrig tror jeg det blir meget bra også ble du fristet og ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 ja, men kan ikke...må prioritere og få tak i utstyr til testing osv. Er en vei jeg har tenkt og ta på alvor Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 ja, men kan ikke...må prioritere og få tak i utstyr til testing osv. Er en vei jeg har tenkt og ta på alvor hehe lykke til med det natta folkens! (Hmm dumt med touchscreen omtrent i knehøyde ser vel teit ut og...) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 lag en liten boks du kan ha på bordet kanskje Du får sove godt og ha en god natt:yes: Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 lag en liten boks du kan ha på bordet kanskje Du får sove godt og ha en god natt:yes: hmm http://www.hardware.no/artikler/lite_og_sott_fra_asus/76777 eller vente på utgaven som kommer i juli mnd.... henger en på nettet kan en surre på nett med denne... trengs det mere power fyrer en opp beistet... avlaster vannkjølings systemet som bare settes igang når en trenger kreftene... høres ut som en bra løsning Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Skal bare si... Microplex! Har bestilt et Lian Li PC-Q08B hos Microplex. Det er mye billigere her enn i england. Men jeg må vente. De sier 18.06 nå. Nå sier de fucking august. Hele europa har det allerede. Endret 10. juni 2010 av Moraelyn Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Skal bare si... Microplex! Har bestilt et Lian Li PC-Q08B hos Microplex. Det er mye billigere her enn i england. Men jeg må vente. De sier 18.06 nå. Nå sier de fucking august. Hele europa har det allerede. Bestilte i7 980X hos netshop... stod på lager hos leverandør noen dager etterpå.... uka eller 2 uker etterpå fikk amanita sin cpu og regnet med at jeg fikk min snart... ventet også på bluray brenner bestilt samtidig... 2 mnd senere avbestilte jeg hele greia og handlet på dustinhome isteden og fikk disse i hus 3 dager etterpå... Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 setter et spørsmålstegn ved netshop sin praksis med 'vare på lager hos leverandør' ifølge noen rykter skal dette være produsentens lager og ikke importør... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Måtte vente noen dager på min, men de sendte mail dagen før den kom så jeg kunne bare komme og hente den. Dette hos digital impuls da Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Eg må seie meg einig i at servicen hos Digital Impuls (og mange andre nettbutikkar også, for den del) er noko heilt anna enn hos Microplex/NetShop. Det var ikkje slik før - eg har handla eit tosifra tal gongar hos NetShop før, men det byrjar å bli ei stund sidan sist no... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Eg må seie meg einig i at servicen hos Digital Impuls (og mange andre nettbutikkar også, for den del) er noko heilt anna enn hos Microplex/NetShop. Det var ikkje slik før - eg har handla eit tosifra tal gongar hos NetShop før, men det byrjar å bli ei stund sidan sist no... Er Netshop/Microplex virkelig så dårlig? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Har vore det i det siste, ja... Ting blir ikkje leverte, og det kan ta veker før dei svarar på mail etc... Men eg har høyrt rykter om at dette er grunna at dei driv med flytting for tida - sjølv om dei så vidt eg veit dreiv på med det for eit år sidan også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå