Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, orker ikke og begynne engang der inne.

Føler meg litt angrepet. :thumbdown: Grunnen til at jeg kjøper fra Microplex er fordi det er lettere, tar mindre tid å komme, absolutt alt er i pakken og siden det er første gangen er det mye lettere for meg, jeg slipper moms avgift. Du kan ta den overlegne holdningen dit peppern gror.

.. Jeg er glad det er overstått. :cool:

Lenke til kommentar

Føler meg litt angrepet. :thumbdown: Grunnen til at jeg kjøper fra Microplex er fordi det er lettere, tar mindre tid å komme, absolutt alt er i pakken og siden det er første gangen er det mye lettere for meg, jeg slipper moms avgift. Du kan ta den overlegne holdningen dit peppern gror.

Han var jo aldri innom tråden ?

Lenke til kommentar

Dang, såg ikkje quoten. :p

Men eg trur ikkje det var meint som overlegenheit uansett.

Nei...eller jo.

Orker ikke og forklare så mye i dag :(

Er til vanlig veldig kjapt ute med og hjelpe, men i dag så overlater jeg den biten til andre flinke vasshuer her ;)

Så det var vel ikkje slik meint. :p

Lenke til kommentar

Han var jo aldri innom tråden ?

Det var linket til min tråd, det er tydelig at han har vært der inne.

Lenke til kommentar

Elsker slike ting :love:

Og hvis man kan se det man vil så er jo det kult, ihvertfall når man vil vite hva tempen er når man spiller foreks. osv.:)

eller microatx hovedkort med atom cpu og windows xp og en liten lcd/led skjerm et eller annet sted der en ønsker monitoring av temps fan etc og justere kjølingen etc spørs hva prisen blir dog men mere funksjonelt enn vfd imon greia...

Lenke til kommentar

Jeg er der peppern gror så trenger ikke og dra noen plass :new_woot:

Uansett så var det ikke til deg den var tilment, spør neste gang du istedenfor og bare angripe;)

JEg orket ikke og gå inn og si hva jeg mente var det jeg mente.

Er ikke overlegen holdning det, var dritsliten den dagen!!

Og nei, du hadde ikke fått moms.

En annen grunn er at du spurte meg også flere spørsmål som jeg besvarte og en av de var gode butikker, så hvorfor si det igjen. Ser på deg som en oppegående fyr. Så regner med at du tar valgene du tar av en grunn.

Så om du følte deg angrepet så beklager jeg var absolutt ikke min hensikt ihvertfall.

Nok off-topic og teite forklaringer nå.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

+1 til soppen, det er ikke noe personangrep overhodet å si at du valgte "feil" butikk. For oss som handler litt fra utlandet er det innlysende at du kan lage noe som er bedre tilpasset enn hos Microplex, og samtidig slippe å betale i dyre dommer for bedre kvalitet.

Når Microplex begynner å selge Heatkiller-blokker, Iwaki-pumper, Feser/Thermochill-radiatorer og Tygon-slanger kan det bli en interessant sjappe for de som vil ha noe som duger.

Tipsaspektet her er sikkert fint og flott, det - du tjener tre dager, og har dårligere kjøling i et par år. Fin langsiktighet i planleggingen, se og lær! Og: det er da minimalt med stress å legge inn ordre i utlandet, eller å bestille fra to steder, forutsatt at du ikke bor en mil unna postkontoret eller får full kollaps i armmuskulaturen av et par ekstra tastetrykk... God fornøyelse!

(for å hive inn noe som er mer relevant til tråden til slutt, hvorfor har ikke microplex bedre utvalg av kvalitetskomponenter? Når Danmark inntil nydlig hadde to spesialwebshops for dette, og Sverige har minst en, burde det da gå an å ha en her også?)

Lenke til kommentar

Microplex var bra til netshop kjøpte dem opp... Da hadde de egne forum sider, vistnok treg respons fra folke bak microplex... utvalget var kanskje ikke det beste... men det fantes vel ikke store greier på vannkjølingsmarkedet den gangen. Vannkjølingsprodukter har eksplodert først de siste 2-3 årene (?) nå kommer iallefall vannblokkene ut omtrent før nye skjermkort kommer på markedet :)

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

Tenker du på link nå Magronmhr? :)

Hvis NOEN får følelse av ovenfra og ned holdning fra meg så er det bare og sette meg på plass, for det er ALDRI min mening og være.

Jeg vil alle skal få en god opplevelse når de skal prøve noe nytt, det er det viktige for meg:)

Om jeg tenker på link? Hva er link? :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...