Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Bor et pilot hull med batteridrill, så trappebor etter det. Easy  :)

Så setter du en 1/4" BSP gjennomføring i gulvet og strammer den med mutteren fra andre siden. Den kan du sette fittings i begge ender på:

ek-af-pass-through_nickel-1_800.jpg
https://www.ekwb.com/shop/ek-af-pass-through-g1-4-nickel

 

Skulle du en gang angre, så er det bare å pynte hullet med en blindplugg f.eks :)

EDIT: Sånn som dette blir det tilslutt da:

DAik_1uWsAAsErc.jpg

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Hva er du egentlig redd for?

 

Det jeg er redd for nå er at du ikke kan å lese, siden du har sitert meg flere ganger og gått glipp av $210, og en lenke som viser at produktet ikke er på lager...

 

Jeg er komplett uinteressert i å gjøre noe så dumt når det ikke engang har noe poeng. Jeg har allerede en sti ned til bunn-kammeret. Det jeg ikke har er en sti fra skjermkortet til pumpe-kammeret, hvor det er en passthrough videre.

Lenke til kommentar

Det jeg er redd for nå er at du ikke kan å lese, siden du har sitert meg flere ganger og gått glipp av $210, og en lenke som viser at produktet ikke er på lager...

 

Jeg er komplett uinteressert i å gjøre noe så dumt når det ikke engang har noe poeng. Jeg har allerede en sti ned til bunn-kammeret. Det jeg ikke har er en sti fra skjermkortet til pumpe-kammeret, hvor det er en passthrough videre.

Jeg kan å lese, men du kan tydeligvis ikke å skrive hva problemet ditt er. Du har ikke én gang skrevet hva problemet er men la bare ut et random bilde av kabinettet ditt.

 

Du svarte forøvrig at du trengte en søylebor og stor forsiktighet, noe jeg kommenterte at det ikke var et problem i det heletatt med en drill og trappebor.

Lenke til kommentar

Jeg må da vitterlig beklage at det virket åpenlyst for meg at jeg ikke er interessert i hva faen du enn tror om vanskelighetsgraden når det kostet $210. Jeg har ikke råd (eller mulighet) til å erstatte noe slikt hvis resulatet ikke blir som ønsket, og hvis det ikke gir resultatet jeg ønsker er jeg 100% uinteressert i å prøve.

 

Er det forståelig nok for deg nå? Det er du som ikke tok nei for et nei her, og måtte begynne være frekk atpåtil.

 

For å utdype mer på opprinnelige problemet, siden det blir nevnt at jeg ikke har vært tydelig på: Jeg har et pumpekammer som tar opp to hard-disk plasser. Det ser slikt ut. Reservaret er i forrige bildet mitt koblet til pumpa. Passthrough'en i bildet er hva jeg skal knytte opp mot nå.

 

Per nå er jeg usikker på hvordan jeg skal tilknytte det mot skjermkortet. Det jeg har grublet på er noe ala dette.

 

post-160649-0-75950000-1531479078_thumb.png

 

Jeg er også interessert i å høre om andre har meninger om alternative ruter jeg kan med det, men jeg er på ingen måte interessert i å modde kabinettet (mer) nå. Nå driver jeg og setter sammen vannkjølingen, ikke noe annet.

Lenke til kommentar

Jeg så under Computex i år et eller annet merke lagde dummy "RAM" moduler med RGB på også om jeg ikke husker feil. Beregnet på å fylle RAM slotter som ellers blir stående tomme. Å vannkjøle RAM trodde jeg ikke mange gjorde lenger?

 

Faktiskt usikker om jeg skal vannkjøle dem. Trenger ikke å sette vannblokk på dem. Men jeg liker nickel utseendet.

 

post-160649-0-55105100-1531501450_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...