Drunkenvalley Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Har 360 XTX.. Frister! Er en XTX 480 jeg ser etter, men hvis du er interessert i å selge er det verdt å spørre hva du vil ha for den. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 (endret) Er xtx bedre enn nye xe? Jeg bruker selv 2x 480xtx Kjørte lenge èn 480xtx på 8core cpu og 3x titan x. Så mye kjølepotensiale i den. Endret 1. juli 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Bedre er dem sannsynlig ikke, men jeg er interessert i dem fordi dem så råkule ut. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Betaler du godt? Har en 480XTX som er litt til overs nå... men vet ikke om jeg gidder å selge den. (Kan jo få bruk for den engang... ) Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Betaler du godt? Har en 480XTX som er litt til overs nå... men vet ikke om jeg gidder å selge den. (Kan jo få bruk for den engang... ) Helt ærlig vet jeg ikke. Jeg har sagt $100 + shipping, siden frozencpu var den eneste plassen jeg fant som hadde original pris på $99 nevnt. Her i Norge blir det vel ca 1200 kr + frakt, sånn omtrent? Så lenge den ikke ser ut som den har blitt kasta ned et par trapper selvsagt. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Ser ut som om det er litt håpløst å få fjernet neoprenet jeg brukte for vibrasjonsdemping når den ble brukt som ekstern radiator. Går jo på et vis, men fort gjort å ripe opp mens man holder på - tviler på at resultatet blir 100% perfekt kosmetisk. ----- Selv om den kan bestilles på frozencpu så er det grunn til å være skeptisk. Tvilsomt om de faktisk kan levere når den er utgått og ikke er på lager. Noen som vet hvordan det har gått med frozencpu siden de hadde litt trøbbel i 2015? 1 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Jeg kan alltids fjerne neoprene og greier selv. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Er det serr ingen som selger sin EK XTX 480 radiator der ute? Prøver å finne dem, brukt eller ei, og finner ikke en ting.jeg har den. Jeg kan finne den fram og ta bilder. 1 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 jeg har den. Jeg kan finne den fram og ta bilder. Hadde vært flott. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) Jeg må si det, MrHorgen vet hvordan å optimalisere pakkestørrelse. Endret 5. juli 2018 av Drunkenvalley 2 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Holder det med en eller er du interessert i å ha to? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Blir trangt med to. Hvis jeg skal ha enda en radiator i kassa må det bli en 240 tror jeg. Beklager. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Ld ccoling v8 har god plass til 3x 480 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Var så heldig å ha en eske fra en radiator liggende, håper den yter som ønsket 2 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Det skal den nok klare. Den så ikke i nærheten så gale ut som du virket til å gi inntrykk av i PM'ene. Trenger bare få ut støv og vaske den litt. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Tenkte jeg skulle vise det verste så du ikke blir overrasket. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Her blir det moro. Fikk tips fra noen i EK discord'en om at jeg kunne fjerne bunnen av pumpa for å sleeve kabelen bedre... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Kan fjerne selve pumpe-snurre-delen også, halvsterk magnet i pumpehuset Lurer på hva som gjorde at min gikk 3/4 rundt og så slo inn i siden, lagde veldig grusom lyd når det skjedde, kjentes nesten ut som jordskjelv Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Usikker hvordan jeg ønsker fullføre resten her. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Hvor skal radiatoren komme da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå